May 31, 2012

Vinn min bok Lomelinos Tårtor!

Hej vänner!
Nu är det dags för en liten tävling, och då ligger hela 5 exemplar av min fina bok Lomelinos Tårtor i potten!
Allt du behöver göra för att delta är att lämna en trevlig liten kommentar, och glöm inte att lämna mailadress! Tävlingen pågår t.o.m nästa fredag, alltså den 8:e juni kl 23.59.
Notera att tävlingen endast gäller för boende i Sverige!

Please note that this giveaway is for Swedish residents only! Sorry!
I am giving away 5 copies of my book!

507 comments:

  1. Åh, jag vill gärna vinna din fina bok. Är så förtjust i både dina recept och bilderna av dina konstverk - hoppas, hoppas :-)!
    marie.eson.johansson@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Grattis till boken, den ser så himla fin ut!

    (mail: apetiteindulgence (at) gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Åh, vilka underbara bilder!
    Jag vill absolut ha ett ex av din härliga bok, behöver tips och idéer på nya tårtor till kommande kalas och fester!

    anna-maria.n [a] home.se

    ReplyDelete
  4. Skulle verkligen behöva en av böckerna :) med inspiration kanske jag kan få ordning på planerna kring min sons födelsedagskalas

    meiriel@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Å jag vill jättegärna vinna din fina bok! Vackra bilder på vackea bakverk! Säkert jättegoda också!
    =) Liza. liza@finalart.se

    ReplyDelete
  6. Skulle bli så glad om jag vann. Vackrare och mer inspirerande bok måste vara svårt att finna!
    Andrine85@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Åh jag tycker din nya bok verkar helt underbar! Jag fyller snart år så jag önskar mig den i födelsedagspresent så jag kan baka en riktigt fin födelsedagstårta och bjuda gästerna på! :)

    zandralofqvist@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Jag hade blivit super duper glad om jag vann. Är så avunsjuk på dig:-) nina.ortenlof@pima.se

    ReplyDelete
  9. Ja tak - du er en fantastisk inspiration Hollyskager @ gmail.com

    ReplyDelete
  10. Åh, bläddrade i din underbara bok på Akademibokhandeln och blev så himla glad! Dina tårtor är total glädje! Fortsätt att baka och inspirera!

    piratkopia90@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Ja ja JA!!! Jeg vil gjerne vinne den fine boken din! Elsker dine bilder og flotte oppskrifter. Jeg har vært en fan av deg i mange år nå og er veldig glad for at du endelig har laget en bok. Om jeg skulle være så heldig å vinne et eksemplar håper jeg at du signerer den for meg!

    good.cupcakesgood@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Vad roligt! Det hade varit helt underbart att få vinna ett exemplar, alla dessa fantastiska recept som den innehåller och dessutom är en prydnad för sig då den är så fin! Håller tummarna! :)

    Min mejladress är alexithymiia@live.se

    ReplyDelete
  13. För att jag såhääääääär gärna vill ha en av dina otroligt fina böcker!
    jeno0908@stud.itm.miun.se

    ReplyDelete
  14. Såklart vill jag tävla om om din fina bok! Tårtor är min nya passion nämligen ;)

    sara_magnusson86@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. pure art :) det visuella är så viktigt! uttrycket man äter med ögonen först stämmer så väl o dina bilder inspirerar verkligen till välsmakande mästerverk!!!

    mafemma@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Älskar din blogg, du är en sådan inspiration! Skulle verkligen vilja vinna ett exemplar av din fina bok!:)

    ReplyDelete
  17. Jag vill vinna! Då ska jag baka en tårta till mina kära jobbarkompisar! Det är dom värda.

    (hannasaraj@yahoo.se)

    ReplyDelete
  18. ann@brubnnfors.seJune 1, 2012 at 12:03 AM

    lindiz du är bäst ,godaste tårtor ,det vet du !! !=) tårtor = perfekta, bilder =såååå supersnygga! fast jag vinner gärna boken ! kram=)

    ReplyDelete
  19. oijojoii jag vill vinna so bad!! bilder ser så bra ut!
    idouu(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Jag skulle så gärna vilja ha din bok.
    Men min man säger stopp, jag får inte köpa fler kokböcker.
    Han har dock inte sagt något om att jag inte får ta emot fler. Så om jag fick en vore det ju alldeles perfekt. :)
    Jag älskar att baka.
    Men din bok gillar jag nog för fotografierna också kan jag tänka mig.

    ReplyDelete
  21. Åh! Så gärna vill jag vinna. Har stått och tittat i boken bokhyllorna är fulla och ladan är skral. Men den är ju så otroligt inspirerande och vacker att jag ändå återkommer för att bläddra i den gång på gång på gång. Vill ha!
    lolisosa@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Åh, din bok vore sista pusselbiten i min bakbokssamling!
    Vill mer än gärna vinna den!
    Kram Åsa. asa.kallerus@telia.com

    ReplyDelete
  23. ...å skulle gjerne ha vært med
    på dette - ønsker meg boken din
    veldig... Vet ikke om du vil,
    men hvis jeg skulle være så
    heldig å vinne, betaler jeg
    gjerne porto til Norge :)))
    - klem fra Mette

    ReplyDelete
  24. Hade varit super trevligt med nya recept och med ny inspirations källa, nog sitter man ofta och tittar in på din blogg. Men med en bok kan man ligga och läsa om nya recept och planera morgondagens provbakning.
    Blir även kul med ny inspiration och nya recept.
    Ha en bra dag! :)

    (lina_snuttan92@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Congratulations! I wish I could read Swedish, so I could make these recipes, might need to order it for the photos and give Google translator a try! :) Beautiful work, as always.

    ReplyDelete
  26. Min dröm är att studera på Le Cordon Bleu i Paris (patisserie såklart!) men föga 18 år som jag är kommer den drömmen lite senare i livet. Just nu fokuserar jag på att skapa mig erfarenhet och vässa mina tekniska kunskaper. Jag älskar din finfina blogg, den bidrar med både inspiration och den perfekta oasen för dagdrömmeri! Åh, vad jag skulle önska att din bok fick bo på min lilla hylla jag har specifikt för bakböcker av alla dess slag. Hopp-hopp-hoppas!

    carolina@yng.nu

    http://sweetendeavours.wordpress.com

    ReplyDelete
  27. Åhå, vad trevligt! Den ser väldigt inspirerande ut. Kram S

    (sandra_ehrskold@hotmail.com)

    ReplyDelete
  28. Grym bok! Hoppas jag vinner ett ex!
    /Anna
    anna.g.backstrom @ gmail.com

    ReplyDelete
  29. Ja men det skulle ju vara hur trevligt som helst att vinna :)

    linnlundholm@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Du är på baka tårtor så himla bra,
    säkert för att du gör det var da'
    Det enda jag kan baka är kex,
    därför hoppas jag man kan lära sig från ditt ex
    Jag är alltså på bakning väldigt oklok,
    Därför vill jag lära mig från din tårtbok!

    Superbra blogg! all cred till dig:)

    challe_92@msn.com

    ReplyDelete
  31. Åh, jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag skulle vinna din tårtbok! Jag älskar att baka och tårtor är något jag verkligen älskar att göra men inte får tillfälle att baka tillräckligt ofta! Nyss gjorde jag faktiskt en Darth Vader tårta till en vän! Men jag skulle gärna få en möjlighet att kunna briljera lite extra med dina fina tårtor och recept! Ingen jag känner skulle kunna låta bli att be mig att baka då!

    antoniaadborn@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Grattis till en jättefin bok! Jag skulle hemskt gärna vilja vinna ett exemplar av din underbart inspirerande bok!

    backstrommalin@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. please get an english copy. i love the look of this book!

    ReplyDelete
  34. Jag vill absolut vara med och vinna denna bok!
    Tycker den är så fin och inspirerande.

    anna_ni86@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Även om jag aldrig skulle klara av att baka något i den så skulle jag njuta av bilderna.

    anna@supersebbe.com

    ReplyDelete
  36. Åh, det vore kul att vinna en bok full med inspiration!! :)

    Mvh Lina bagheramera @ gmail.com

    ReplyDelete
  37. Jag skulle jättegärna vilja ha din bok. Så mycket bra inspiration på goda och snygga bakverk!

    astridstrom74@hotmail.com

    ReplyDelete
  38. Åh vilken underbar tävling, skulle inte vara helt fel och få lite ny inspiration på nya recept och utseende på tårtor! Jag är mer än gärna med och tävlar :D /Veronica
    lonta_84@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. WOW, mums säger jag bara! Jag är helt klart med i tävlingen! Kram!
    Maliin.nordin@gmail.com är min mail om jag nu har lite tur och vinner:)

    ReplyDelete
  40. Wow! Den här vill jag verkligen vinna :-D
    Hoppas turen är på min sida!
    //C

    (christinenstrom @ gmail.com

    ReplyDelete
  41. Jag vill hemskt gärna vara med och tävla! :)

    emeliep3@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Din bok skulle vara som ett smycke i mitt kök! Jag älskar dina bakbilder!!!
    Därför vill jag väldigt gärna vara med och tävla om din fina bok.
    Hälsningar Malin

    eklange@navnet.se

    ReplyDelete
  43. Åh vilken härlig bok med fantastiska tårtor och underbara bilder. Jag vill gärna vinna ett exemplar.

    Hälsningar Eva

    eva.hjortman@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Såklart man min vinna boken!
    Elon.pe@gmail.com

    ReplyDelete
  45. åh jag vill gärna vinna en! så himla fina bilder och roliga recept! almasfoto@live.se :)

    ReplyDelete
  46. Åh, den hade varit jättekul att vinna! Har följt din blogg i flera år, så hade verkligen blivit glad! :)

    Med vänlig hälsning,
    Johanna

    Johannaholm@msn.com

    ReplyDelete
  47. Åh vad roligt det vore att vinna din bok, älskar dina bilder och recept.
    Ha det gott!!!
    Mia (miamcarlsson@hotmail.com)

    ReplyDelete
  48. Din bok är verkligen jättefin, det skulle vara superroligt att vinna ett ex! :)

    Hälsningar
    Moa
    (moa.hornfeldt [at] hotmail.com)

    ReplyDelete
  49. Oh maj gaaadddd, den här vill vill viiiill jag vinna! Hoppas hoppas.

    Kram Eva ♥

    info@oddbrownbird.com

    ReplyDelete
  50. Klart jag vill vinna din bok! :)

    miss.smultron@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. KNIPPER ALLA TÅR OCH FINGRAR JAG HAR...*ler...OCH HOPPAS PÅ TUR.

    VÄNLIG HÄLSNING PERNILLA

    P-nilla@hotmail.com

    ReplyDelete
  52. Åh, den skulle jag helt klart vilja ha! Efter en otroligt jobbig vår då vi har haft en näst intill halverad inkomst så skulle denna bok nu sätta guldkant på vår tillvaro, både för maken, mig och våra två fantastiska trollungar! Jag har ju tänkt baka en del nu i sommar, att få lite tips från denna vore en dröm! Så åh, vad jag hoppas...

    barbamama78@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Olivia JansdotterJune 1, 2012 at 8:01 AM

    Hej! Jag vill börja med att säga att jag älskar din blogg! Jag läser många bakbloggar men måste ändå säga att din är min favorit de du tillverkar är så fint och bilderna ger mig mycket inspiration och vilja till att baka, de faktum att du inte bloggar varje dag gör det ännu bättre eftersom att de då blir mer intressant att läsa när du väl bloggar.

    Jag skulle därför jättegärna vilja vinna din bok i hopp om att jag kan få samma idéer och inspiration av att läsa den som när jag läser din blogg.

    /Olivia Jansotter 16år Varberg ( o.jansdotter@hotmail.com )

    ReplyDelete
  54. Mejl var det ja - weronica@enmammasdag.com

    ReplyDelete
  55. Ooops mailadressen ;) jenny@littlecake.se

    ReplyDelete
  56. Åh vilken härlig tävling, helt perfekt! Jag är väldigt gärna med och tävlar om din bok, jag var faktiskt i bokaffären igår och letade efter den, men när jag kom in var det sista exet precis slut, så jag fick vänta med det... Det skulle vara så roligt att vinna boken, jag älskar det du gör och har fått otroligt mycket inspiration från det du bakar! Tack för en fantastiskt bra blogg :)

    Kram Johanna (johannalie@hotmail.com)

    ReplyDelete
  57. carmsca@hotmail.com
    Jag har följt din blogg länge och istället för att fotografera skärmen vore en dröm att få bläddra och baka efter din alldeles egna bok när jag är i köket. =)
    Lycka till med boken!
    //Caroline

    ReplyDelete
  58. Jag skulle oxå bli superglad om jag vann din bok. Jag är gravid och har redan bakat en del av dina mästerverk! Då det är en liten tös i magen vore det inte helt dumt att förbereda en såndär underbar rosa regnbågstårta till hennes ankomst! Du är toppen!

    madeleinehiertner@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Åh, klart jag är med och tävlar! Håller tummarna stenhårt för att vinna din fina bok nu! :)

    cam-milla_91@hotmail.com

    ReplyDelete
  60. Åh din blogg är ju helt underbar, och kan ju inte vara annat än det också! Jag vill vinna ;)

    linn_ninni@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. Åååh vad roligt! Skulle jag vinna så skulle jag baka en tårta varje helg he... ja nästan hela sommaren! :o Håller tummarna! Fina fotografier, fabulösa resultat, längtarrrr efter att få känna smaken <3

    ReplyDelete
  62. Älskar din blogg, är en sån inspiration för oss mat och bakintresserade. Gillar att du förstått hur viktigt det är att äta med ögonen. Såg dig på Nyhetsmorgon lördag med Jesper och det var också så bra.
    Önskar dig en fin sommar!
    /Setareh
    setarehsanei@hotmail.com

    ReplyDelete
  63. Att vinna din fina bok skulle vara göra mig riktigt varm om hjärtat. Att både få vinna en tävligen och få ta del av dina fantastiska recept i tårvärlden är en dubbel vinst. Jag önskar dig fortsatt lycka till och fortsätt göra dina magiska tårtor!

    sara_kornerud@hotmail.com

    ReplyDelete
  64. jag älskar din blogg, jag är med!
    // Julia

    julia96andersson@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. Åh, det här lät ju som en fin tävling! Inspiration till bröllopstårtan i sommar tack:)
    /Karin - karinmidgren@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. Oh ja tack! Jag samlar på vackra receptböcker som inspirerar - din kvalar in utan problem! :-)
    /Helena
    skyndafynda123@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Vill jättegärna ha en bok då jag längtar efter att ta mina tårtor till nästa nivå. Vågar liksom inte så mycket mer än vanlig standard än så länge..!
    ingacharlotta @ gmail.com

    ReplyDelete
  68. Jag vill så gärna din bok! Det är så fint och inspirerande.
    Anita
    tanive71@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Jeg vil gjerne ha din fine bok!
    Hilsen Tove tove@creat.no

    ReplyDelete
  70. Oj oj oj, vilken fin tävling! :) Jag vill gärna vara med och tävla om boken.
    Ha en fin dag, mvh Jessica - jexxicaa@hotmail.com

    ReplyDelete
  71. Och jag vill förstås också vinna din fina bok. Så vacker och inspirerande.
    Helena
    helena.delborn@sveaskog.se

    ReplyDelete
  72. från det att jag fick smaka dina underbara Macarones på Ugglarps Grönts Branchträff, har jag följt din blogg. Dessa underbara kreationer som har inspirerat både mig och mina kollegor. Tack Linda!!! annkiebrundin@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Vacker bok med mumsigt innehåll. Jag vill gärna vinna lite härlig inspiration :)

    /Johanna Karlsson
    jk.couture@live.se

    ReplyDelete
  74. du inspirerar mig och ger mig en känsla av att allt är möjligt love it ram malin!
    malinabris@hotmail.com

    ReplyDelete
  75. Jag vill vill vill verkligen vinna din vackra bok!
    Kram Åsa
    asa_rauger@hotmail.com

    ReplyDelete
  76. Make my day!

    Vilka vackra kompositioner av underbara bakverk. Tack för att du delar med dig i din blogg!
    Jag kommer bli överlycklig om jag vinner!!!

    *håller tummarna*
    Johanna

    johannalethin@gmail.com

    ReplyDelete
  77. Din blogg är förtjusande och din bok skulle passa perfekt på hyllan i mitt pastellgröna kök.

    ReplyDelete
  78. Det finns få som imponerar mig som du gör! Skulle gärna vinna en av dina fina böcker.

    Kram Malin i Glommen

    ReplyDelete
  79. Åh vad kul!

    Med en bulle i ugnen går alla extra pengar till babyprylar och babykläder, så det skulle vara riktigt kul att vinna din fina bok som jag har suktat efter sedan den kom ut!

    JosefinB88 [at] hotmail.com

    (Ursäkta att jag inte skriver ut hela adressen men försöker undvika spambots)

    ReplyDelete
  80. Ååh vilken underbar bok, att vinna den vore ren lycka! Skulle kunna ta min bakning till nästa nivå och bjuda mamma, pappa och bror min på något aldeles extra! Håller alla tummar, fingrar och tår jag har;) kraam!
    Elin.16@hotmail.com

    ReplyDelete
  81. Tack för att du inspirerar oss med dina fantastiska "piece of art"! Även om jag inte vinner boken köper jag den ändå :) Lycka till med nya projekt och ser fram emot nya recept!
    lenka.chrastinova@yahoo.com

    ReplyDelete
  82. Vilken fin bok =) Du tar så himla fina bilder och man blir så sugen på att smaka precis allt du bakat :)
    Då vi precis köpt hus och dessutom väntar ett barn till med barna 14 månaders mellanrum så förstår du kanske att pengar lätt flyger iväg till annat annars hade jag köpt din bok med en gång. Håller tummarna på att kanske få ett exemplar :-) Min mailadress är tartorochannat@hotmail.se

    ReplyDelete
  83. så klart jag är med! Älskar din blogg! :)

    lovisaspics_blogg@mail.com

    ReplyDelete
  84. Åh. Den skulle vara enormt hjälpsam inför kalaset jag ska anordna i sommar. Det vore en dröm att vinna!
    Misspatty@live.se

    ReplyDelete
  85. Har tittat i boken i bokaffärer å den är Fantastisk! men har inte haft möjlighet att köpa den.. skulle bara älska att få ställa den i centrum i köket å bara njuta av den! fantastisk blogg!/ maja olsson maja_algot@hotmail.com

    ReplyDelete
  86. Jag vill vinna! Jag vill jag vill jag vill!
    lindajungara@hotmail.com

    ReplyDelete
  87. åh jag vill verkligen vinna, det skulle bli en perfekt studentpresent till mig själv hihi!
    ollelivia@hotmail.com

    ReplyDelete
  88. What a pitty! I am looking forward for the english version of your book and your next giveaway for the rest european citizens. :)

    ReplyDelete
  89. Oh, jag är med på tävlingen!
    deadweight_on_velveteen@hotmail.com

    ReplyDelete
  90. Oh exciting exciting :)

    eikit.sau@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Åh vilken fin tävling, boken skulle verkligen vara tiptop inför sommarens två kalas vi ska hålla: )
    /Ylva

    ylva at darlingthings.se

    ReplyDelete
  92. Åh vad roligt, i'm in! :)
    jeeeensen@hotmail.com

    ReplyDelete
  93. HeJ! jag är 16 år och älskar att baka och stå i köket! Jag vill ha utmaningar när jag bakar, det ska ta lång tid. Efter jag såg Masterchef Australia där de bakade en tårta som tog 5 timmar var jag helt fast av komplicerade bakverk. Tyvärr så tycker jag det är svårt att hitta inspiration till nya saker men nu när jag såg att du ger ut din bok blev jag jätteglad, äntligen kan jag få flera utmaningar!

    michaela.persson@live.se

    ReplyDelete
  94. Åh, det vore en dröm att få din bok, kanske tom signerad av dig? :-)

    Den står på min önskelista och jag är imponerad av dina recept, men även av formgivningen och fotograferingen. Grymt snyggt!

    reklam at cyberoasen.se

    ReplyDelete
  95. Åh wow, du är en stor inspirationskälla så jag håller verkligen tummarna stenhårt - vore fantastiskt att få ha din bok hemma! Kram

    carolina.ahsberg@telia.com

    ReplyDelete
  96. Ååååå, din tårtbok ser fantastisk ut! Lovar att baka alla tårtor från pärm till pärm om jag vinner :-))

    Söta hälsningar från Åsa

    asa.hallin@telia.com

    ReplyDelete
  97. Jag började precis som du - med cupcakes. I månader har jag experimenterat kring olika smaker och toppingar och fått så himla god respons. Men jag vill fortsätta! Jag läser din blogg dagligen och skådar alla fina tårtor du skapat. Jag såg dig även på Nyhetsmorgon för ett tag sedan och du verkar vara så go!

    Jag skulle gå genom eld för att få din bok. Jag är student och har inte så jättemycket pengar och har inte råd att köpa boken på ett tag då det börjar vankas sommar. Men sommar för mig betyder även baka!! Så min högsta önskan just nu är att bli lika framgångsrik som du och baka makalösa tårtor att bjuda folk på.

    Ha en jättefin helg och en fortsätt trevlig sommar! Kramisar

    ReplyDelete
  98. Det hade varit underbart att få chansen att lära sig baka så vackert som du gör i din bok. Den hade hållit mig sysselsatt länge och antagligen fått midjemåttet att öka :)

    nannaogg2@hotmail.com

    ReplyDelete
  99. Åh, vad kul! Jag vill vara med och tävla :)
    (annaholm92@hotmail.com)

    ReplyDelete
  100. Vilken fantastiskt bok!
    Den väcker verkligen ens lust att baka må jag säga. En riktigt foodgawker bok att fullständigt äta upp med ögonen ;-)
    Det vore såklart väldigt roligt att vinna ett exemplar.
    Grattis till vad som ser ut att vara en himmelsk bok. Bra jobbat!
    gwilithrian@gmail.com

    ReplyDelete
  101. Underbar blogg, skulle vara fantastiskt att få ha din bok hemma i köket!! :D choklad-pralinen@hotmail.com

    ReplyDelete
  102. Det är klart att jag vill vinna din fantastiska bok! Annars vore jag ju galen =)

    lotta.sjoo@gmail.com

    ReplyDelete
  103. Åh, har följt din blogg länge, älskar den! Hade varit så kul att vinna din bok!

    christinjidevag@hotmail.com

    ReplyDelete
  104. Bläddrade i boken hemma hos en kompis igår, och det åkte direkt upp på önskelistan! Otroligt fin och inspirerande! Så självklart vill jag vara med och tävla :)

    jolinne_@hotmail.com

    ReplyDelete
  105. Stort fan av din blogg och allt fint du bakar, önskar verkligen att bli lika duktig som dig i framtiden. Det skulle vara helt underbart att få din bok den verkar helt otroligt kramkram

    silent1997@gmail.com

    ReplyDelete
  106. Linda,
    quem não arrisca não petisca!!!
    Jag chansar, eftersom jag har länge varit en fan av ditt underbara arbete!!!
    Hoppas att Du signerar böckerna med... ;)
    Ha en trevlig helg!
    Um abraco,
    Marisia
    isa070@hotmail.com

    ReplyDelete
  107. åh jag blev himla sugen på den där tårtbiten med små oreocookies på....slurp- Är gärna med o tävlar!
    trevlig helg

    //V

    ReplyDelete
  108. Åh, jag som önskar mig din bok i födelsedagspresent! Jag fyller om två veckor så nu håller jag tummarna för att jag vinner så blir det en härlig födelsedagspresent :)

    ReplyDelete
  109. Åhh jag är med!! Har sett fram emot din bok länge, du är en av mina stora förebilder när det gäller bakning :)
    Min mailadress är: louisemattei@gmail.com

    ReplyDelete
  110. Kärlek vid första ögonkastet. Det var precis så jag kände när jag såg chokladtårtan. VEM har gjort den här? HUR har man gjort den? Chocolate de Luxe. Himelsk god.

    hanna_agerstam@hotmail.com

    ReplyDelete
  111. Åh, JAGVILLJAGVILLJAGVILL få din vackra bok! =)

    Jag hittade precis nyligen din blogg och har läst sida upp och sida ner, andlöst inspirerad av de fantastiska bilderna. Dreglat över vackra tårtor, cupcakes,chokladmoussen, JÄKLAR!
    Du bakar och fotograferar med sådan fingertoppskänsla för det vackra, goda, det utsökta.
    Bakbloggar finns det många av, men det är ytterst få som lägger sådan vikt vid detaljer, som du gör. Jag är fylld av beundran och vansinnigt inspirerad.

    Önskar dig lycka till med fortsatt skapande. =)

    min mail är eva.rinblad@gmail.com

    ReplyDelete
  112. Din bok är ett konstverk! :)
    (marilyn_mansilla@hotmail.com)

    ReplyDelete
  113. Åh! jag och hela min familj skulle älska en att äga en bok av dig!! Speciellt barnen älskar bilderna på egna tårtor :) a_sara83@hotmail.com

    ReplyDelete
  114. Å jag vill vinna din vackra bok
    då ska jag baka tårtor som en riktig tok
    Fantastiskt gott för både öga och mun
    Jehoo jag har hittat min hälsobrunn

    Lomelinos bilder rocks!

    lina.barryd@teliasonera.com
    www.barribo.com

    ReplyDelete
  115. Ja tack! :) En så'n vacker bok skulle jag inte tacka nej till att vinna!
    Ha en bra dag!
    Malin.lindsjoo@gmail.com

    ReplyDelete
  116. ah jag vill jattegarna vinna din bok! jag bakade din regnbagstarta till min lillasysters babyshower och den var en stor succe och jag vill testa fler recept. jag bor dessutom utomlands sa jag kan inte bestalla den online (men jag har en svensk adress den kan skickas till)
    sarahtourephotography@gmail.com

    ReplyDelete
  117. Åh det vore fint att vinna din bok!
    Mvh Cecilia
    tabortdetta.enmatskedgrejer@yahoo.se

    ReplyDelete
  118. ja så klart vill jag vinna din bok! i så fall skulle jag nog ge den till min bakande lillasyster som blir student i morgon. hon ska bli konditor!
    hannaemilia.lindholm@gmail.com

    ReplyDelete
  119. Jag älskar din blogg och dina tårtor så hade varit underbart att vinna din fina bok!! Dessutom älskar jag att baka så den hade absolut kommit till användning hemma hos mig! ^^
    Jag hoppas på tur och önskar dig en fin helg!

    Min mail: jo_herman89@hotmail.com

    ReplyDelete
  120. Oj oj oj! JAA! Jag vill mer än gärna vinna din bok. Önskade mig en i mors dag present av min 1 månad gamla dotter. Men hennes pappa lyckades inte (han trodde den fanns i vår lokala bokhandlare). Men jag vill vinna. Så jag kan öva på tårtor nu när jag är mammaledig, så jag kan göra egna tårtor till kommande namngivning, bröllop osv. =D

    Min mail är: isabel_eklund@hotmail.com

    ReplyDelete
  121. Håller tummarna för tips och recept för sommarens alla fikor och kalas :) (suss_b_@hotmail.com)

    ReplyDelete
  122. Underbar!
    Älskar Vintage looken som finns över boken.
    Att få baka Chokladtårtan med lakrits och den ljuvliga turkosa smörkrämen vore en ren dröm.
    Väl färdig hade den blivit den självklara höjdpunkten på kafferepet i syrénbersån.

    Hälsningar
    Camilla

    milla-72@live.se

    ReplyDelete
  123. Vem vill inte ha chansen att vinna din fina bok? Min sambo tycker att jag har alldeles för många bak/kokböcker redan men om jag skulle ha så tur att jag vann den så kan han ju inte klaga! :) therese_isacson@hotmail.com

    ReplyDelete
  124. Tycker att din bok verkar underbar!
    Fina och inbjudande bilder och dessutom perfekt med foton på detaljer.

    ann-charlotte.hult@hotmail.com

    ReplyDelete
  125. Vilken härlig bok. Vill så gärna ha.

    Sabina_g_@live.se

    ReplyDelete
  126. Vilken underbart inspirerande bok, och fantastiska bilder! Det blir många tårtkalas i trädgården om den får trilla hem till mig, det kan jag lova! Tack för en tjusig blogg!

    sofia.isaksson@glocalnet.net

    ReplyDelete
  127. Dina vackra bakelser har öppnat upp ett nytt sinne i mig som jag aldrig trodde fanns. Jag kan titta om och om igen på alla dina foton och aldrig tröttna, det är min stund av att få drömma mig in i bilderna. En bok skulle jag kunna ta med mig överallt i hela världen och baka från dina recept.

    jeanette_ral@hotmail.com

    ReplyDelete
  128. Jag ska skriva läsårets sista tenta om en och halv timme, det ska bli så skönt med sommarlov! Det ska jag fira med att åka till sommarstugan på västkusten, och baka tårtor och kakor mest hela tiden.

    Så jag skulle bli så innerligt glad av att få ett exemplar av din vackra tårtbok, vi kommer spendera mycket tid tillsammans..!

    Vänliga hälsingar,
    /Helena
    helena.persson@hotmail.com

    ReplyDelete
  129. Klart jag med är med och tävlar, håller tummarna på att vinna denna fantastiska bok!!! :)
    maaliiun@hotmail.com

    ReplyDelete
  130. ååååh jag blir så inspirerad av alla dina tårtor!
    Du är så himla duktig...skulle tycka det var fantastiskt roligt om man kunde vinna en bok som din! :)
    Ha det bra!
    pernillamalmgren@hotmail.com

    ReplyDelete
  131. Du är fantastisk! kul att få följa din blogg. Allt gott, Hanna Hummerdal
    lysebo87@hotmail.com

    ReplyDelete
  132. Åh vilken trevlig bok! håller tummarna för att en av dom blir min :) datsmor@hotmail.com

    ReplyDelete
  133. Skulle gärna vilja vara med men bor i finland. FInns det någon möjlighet att hitta boken i någon bokhandel i finland eller måst man beställa från en hemsida? :)

    ReplyDelete
  134. Ja det är klart jag vill vara med och trängas med alla andra lotter, hoppas såklart jag blir en av de lyckliga fem :)
    Önskar dig en riktigt glad och solig sommar.
    /Johanna

    litenpumla (@) gmail.com

    ReplyDelete
  135. Åh vad roligt!
    Tycker om att läsa din blogg och tänk då att få en bok! :)
    hoppashoppashoppas!!!

    carronilsson92@hotmail.com

    ReplyDelete
  136. OHHHH!!!! Din bok!!!! Tänk at man skulle vinna den! :) Bilderna, färgerna, bakelserna ohhhh snälla snälla hoppas att jag få vara en av de lyckligt lottade! Du är grym!

    mariavirginia.andrade@gmail.com

    ReplyDelete
  137. Tycker otroligt mycket om din fina blogg och skulle väldigt gärna vilja bli ägare till ett bokexemplar! e.l.i.n.s@hotmail.com

    ReplyDelete
  138. Åh, jag önskar att jag vann! Underbara bilder på lika underbara bakverk, den här boken verkar helt grym!

    emelie_makaroner@hotmail.com

    ReplyDelete
  139. Vad snällt av dig att hålla en tävling! Tack. =)

    jennyho87@hotmail[dot]com

    ReplyDelete
  140. Hedvig.backlund@live.seJune 1, 2012 at 3:05 PM

    Hej!:)
    Jag heter Hedvig och är 18 år. Jag har nyss läst klart andra året på min konditorutbildning på ekebygymnasiet i uppsala och jag älskar det! Jag lever för bakningen och specilet för tårtor. När jag hittade tdin blogg blev jag så glad, dina tårtornär helt underbart vackra så man tror inte att det är sant. Jag tycker att du är otroligt duktig och hoppas en dag att jag kommer att bli lika duktig:) ha det fint!

    ReplyDelete
  141. Jag är gärna med och tävlar =)

    miriam.tisander[@]gmail.com

    ReplyDelete
  142. Det vore fint att vinna en vacker bok!

    frida_3076@hotmail.com

    ReplyDelete
  143. I'm looking forward to english version. Love your art cupcakes!

    ReplyDelete
  144. fint fint fint. gesa.meyer (@) abo.fi (.fi men du kan skicka boken till sverige om jag vinna ;) )

    ReplyDelete
  145. Allt i världen borde vara fint som dina tårtor! Det vore jättetrevligt att vinna en sån fin bok.
    ida.nyblad@hotmail.com

    ReplyDelete
  146. Har redan köpt boken – grymt bra! :)

    Finns det planer på att översätta den till tyska kanske?

    henrik@deinetorte.de

    ReplyDelete
  147. Åh den boken hade jag velat vinna!! Drömmen nu när jag ska vara mamma ledig! :D
    petra_____@hotmail.com

    ReplyDelete
  148. Klart att jag vill vinna boken, har redan suktat efter den i bokaffären.
    linaxpersson@gmail.com

    ReplyDelete
  149. Ojojoj, den skulle jag göra vad som helst för att få! Verkar helt underbar. Håller tummarna för mig själv. ;)

    ikka.jessika@hotmail.com

    ReplyDelete
  150. Den skulle jag gärna vilja vinna! :)
    herbertkanel@hotmail.com

    ReplyDelete
  151. Såg på Facebbok att du har utlottning av boken - vill gärna vara med i utlottningen av denna underbart fina bok. Tack för massor av inspiration och underbara bilder & bakverk.

    postadresstorslanda@hotmail.com

    ReplyDelete
  152. Jag är med och tävlar!
    emelie.nl@gmail.com

    ReplyDelete
  153. Oj, den vill jag så gärna vinna! camillacevikbas@gmail.com

    ReplyDelete
  154. Ja, ja, ja! Jag är med! Lovely!
    jessica_w78@hotmail.com

    ReplyDelete
  155. Så fantastiskt att ha ett så stort intresse för att baka och att då också få ge ut en bok! Bra jobbat! Håller tummarna för att jag ska vinna en bok och kunna ta del av dina recept på ett mer personligt sätt! :D Kram/Elin

    ReplyDelete
  156. När det är trist, t.ex. så här regnigt och grått väder. Då går jag in på din sida för att bli lite upplyft och få lite "solsken".
    Hälsningar
    Sara
    saramargareta@gmail.com

    ReplyDelete
  157. Det var roligt att läsa om dig och dina fina tårtor i Hallands Nyheter! Hälsningar Marit i Falkenberg
    marit@torning.org

    ReplyDelete
  158. Vore fantastiskt att ha en sådan bok att dregla över n¨gon regnig dag i sommar! Kanske t.o.m. vågar försöka mig på att göra något lika fint?

    jb92@live.se

    ReplyDelete
  159. Åh vad roligt! Jag älskar sina recept, blogg och bilder. Då är en sån stor inspiration, och jag älskar själv att baka! Så jag hoppas att jag har turen på min sida!
    fenan_josse@live.se

    ReplyDelete
  160. Åhh, klart jag är med !! Hade verkligen varit underbart kul att vinna eftersom jag verkligen älskar att baka och det hade varit så kul att i sommar kunna bjuda på en massa goda bakverk ute i sommarsolen eller inne en regnig sommardag. Vore så kul att få en massa ny inspiration av dina vackra bilder, kram ! :D

    beea.h@hotmail.com

    ReplyDelete
  161. Har provat några av dina varianter på choklad cupccakes och måste säga att jag är en stor fan. Mina döttrar, 3 och 6 år gillar dem också, både att baka och äta dem..

    Hälsningar Gabbe
    gabor.ronstrom@gmail.com

    ReplyDelete
  162. Åhh! Allt jag vill säga har redan blivit sagt av alla. Jag vill me!!! Jag älskar att bläddra och inspireras av vackra kokböcker. För att inte tala om hur snygg en bok kan vara i inredningssammanhang. Skulle definitivt låta alla som kom hem till mig få bläddra i den! Och samtidigt smaka något ur den <3
    matochbakverkstan@gmail.com

    ReplyDelete
  163. Jag vill gärna vara med! Tvivlar på att jag kommer att lyckas göra lika fina tårtor som du dock, men gör jag 1/4 så fina så kommer jag få mycket beröm!

    Hoppas på jättetur!
    grodmalin@gmail.com

    ReplyDelete
  164. Åh, ett måste i tårtbokssamlingen! Skulle bli överlycklig!

    kittypie@live.se

    ReplyDelete
  165. Jag vill också vara med!! älskar dina recept som du lägger ut här på bloggen. Bakade din Tiramisu-tårta och kan säga att den var riktigt uppskattad, så tack för det :D

    afrose.p@gmail.com

    ReplyDelete
  166. Dina tårtor är så underbart fina! Jag blir inspirerad av dig och dina vackra bilder, att ha boken i min hand och sitta och bläddra i skulle vara pricken över i.et! (:

    / Jennifer (Jennifer.lindberg@live.se)

    ReplyDelete
  167. Lomelinos Tårtor hade fått hedersplatsen bland mina bakböcker. Jag hade provbakat varenda recept! Du är helt fantastisk. Jag har följt din blogg länge nu och jag blir alltid så glad av att se dina helt otroliga bilder...Färgerna, bakverken, arrangemangen...drömmer mig bort :)

    Håller tummarna för mig!

    1dlsocker@gmail.com

    ReplyDelete
  168. Underbara och inspirerande bilder och recept! Blir alltid på gott humör när jag läser din blogg, en bok hade dock varit ännu bättre!

    anna.ke.hallberg@gmail.com

    ReplyDelete
  169. åååh jag skulle jäättttteeegärna vilja ha din bok.. Din blogg är en av de få bloggar jag återvänder till..Give me your book please.

    frinalee2002@hotmail.com

    ReplyDelete
  170. Din bok är det finaste & mest inspirerande jag sett på länge och jag skulle mer än gärna ha ett exemplar hemma i min hylla! johanna.ahfeldt@gmail.com

    ReplyDelete
  171. Åh, jeg vil gjerne vinne boken din!
    Elsker bloggen din, og mine nye favorittoppskrifter er hentet herfra :)
    Blir så inspirert av å lese bloggen din :)

    lenahorne@live.no

    ReplyDelete
  172. Jag blev helt lycklig när jag såg din bok i bokhandeln. Helt fantastisk och inspirerande. Hoppas jag har turen på min sida! cillalilla@ hotmail.com

    ReplyDelete
  173. Åååå denna bok vill jag ha :) du inspirerar verkligen :)

    boomkat@hotmail.col

    ReplyDelete
  174. Jag vill mer än gärna vinna din helt underbara bok!
    Min mailadress är: ilovedogs1999@hotmail.com
    Kram!
    /Alva Fureman

    ReplyDelete
  175. Ja, bästa tävlingen! Vem vill inte vinna din bok?

    nicalow@gmail.com

    ReplyDelete
  176. Omg, jag är lätt med! Gått och tittat på boken i affären och velat ha och ha, men inte haft pengar över till det. ;p

    catta10@hotmail.com

    ReplyDelete
  177. Att baka är en passion för mig och hela min familj. Kan sitta i timmar och bara kolla igenom din blogg. Hade varit ritkigt skoj att vinna din bok och sitta i timmar och titta i den och prova alla recepten.

    tallygellberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  178. Som nybliven tre barns mor, blir det inte mycket till egen tid. Men din blogg förgyller mina kvällar både med dina underbara bilder och Goooda recept. Tack för en underbar blogg.
    Foppa17@hotmail.com

    ReplyDelete
  179. Hejsan!
    Min nioårige son hittade dina tårtor i senaste Femina. Nu har vi bestämt oss för att fira sommarlovet med en ny lördagstårta varje vecka. Först ut är "Cookies and cream" till skolavslutningen nästa vecka. Sol eller regn, vi kommer att ha ett fantastiskt sommarlov med dina tårtor.

    nanna.ekman@gmail.com

    ReplyDelete
  180. Som nybliven tre barns mor, blir det inte mycket till egen tid. Men din blogg förgyller mina kvällar både med dina underbara bilder och Goooda recept. Tack för en underbar blogg.
    Foppa17@hotmail.com

    ReplyDelete
  181. Kicki Johansson, UmeåJune 1, 2012 at 10:16 PM

    Hej! Jag såg dina tårtor i tidningen "Mitt kök" som jag prenumenerar (hur stavas det egentligen) på och blev helt såld. Jag vill prova fler tårtor och se på de fina bilderna. Jag har just hittat din blogg och älskar den. Bra jobbat! Vill jätte gärna vinna din fina bok!
    Kicki.Johansson@socw.umu.se

    ReplyDelete
  182. Tack för en fantastiskt inspirerande blogg med så sjukt mumsiga recept och bilder! Jag skulle verkligen bli såå glad om jag vann 'Lomelinos tårtor'!

    Huldakajsa@hotmail.com

    ReplyDelete
  183. Min man har suttit och dregglat över dina tårtor som syntes i en av våra bröllopstidningar. Kanske ska försöka mig på nått av recepten som överraskning till honom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Min mail kom bort... erika.joh1@gmail.com

      Delete
  184. Pick me pick me :-) nonnisa@hotmail.com

    ReplyDelete
  185. Halmstad tjejen som älskar att baka och testa på nya recept.
    Håller tummarna nu för att få turen på min sida :D

    eliin.martensson@live.se

    ReplyDelete
  186. Dina tårtor är Amazing! vilken inspirationskälla! Att få ställa upp din bok på kok-bokshyllan vore än ära!

    jenniferjeje@live.com

    ReplyDelete
  187. Jag vill vill vill!!!
    Marie.l.hellstrom@gmail.com

    ReplyDelete
  188. Även om chansen är minimal att just jag skulle få din bok vill jag vara med!! Riktigt fina tårtböcker har jag inte råd med, så det hade varit roligt att få en :) men jag är glad bara av att titta på dina bilder med =)

    ReplyDelete
  189. oj jag glömde säga min mailadress :P
    melita_om@hotmail.com

    ReplyDelete
  190. jag läste om dig i allt om mat och vill absolut vinna din fina bok. Jag har precis börjat med det här att dekorera tårtor och cupcakes och vill ha inspiration. Älskat att baka har jag ju alltid gjort men nu så brinner jag för detta! sannaw79@hotmail.com

    ReplyDelete
  191. Åh, vilken perfekt tävling! jag hade blivit överlycklig om jag vann ett ex! Jag älskar dina recept och dina fina bilder på alla dessa läckerheter!
    Kram /Elin

    elin.arvidsson@live.com

    ReplyDelete
  192. Åh, jag vill vara med och tävla, skulle vara såå roligt att få vinna din fina bok :) / waas_@hotmail.com

    ReplyDelete
  193. blir så inspirerad av bilderna här och skulle så gärna vilja ha boken hos mig!

    cajsa.hemstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  194. Härligt med en bak-/kak-/tårt-bok som känns ny och inspirerande. Just tårtor tycker jag annars ofta är något som alltid blir samma, väldigt traditionsbundet, och trots att jag läst väldigt många bak-böcker, tycker jag att din bok sticker ut och allt känns nytt. Synd att Nyhetsmorgon inte gav dig mer plats för du gjorde dig väldigt bra i rutan också!
    anna.arvid@gmail.com

    ReplyDelete
  195. Blir alltid så inspirerad av din fina blogg och dina otroligt vackra bilder (med kreativa och fina upplägg!) Jag önskar att jag någon dag ska bli lika duktig som du på att skapa fina bakverk och då tänker jag att din bok kanske kan fungera som hjälpmedel mot det målet! Min mail är: tinaae [a] hotmail [.] com

    ReplyDelete
  196. Håller tummar och tår, jag skulle dö av lycka om jag vann.

    ReplyDelete
  197. Oj det här var ju en perfekt tävling för mig. Jag har trånat efter din bok länge nu... den är ju full av inspiration. Och framförallt nya tårtideer , vilket är toppenbra.
    Älskar dessutom bilderna och presentationen - helt perfekta, tycker jag.
    Och så får jag inte glömma dina cupcakes som är otroligt vackra.
    Jag älskar att baka, så jag skulle verkligen ha användning för den.Vi ska t.ex ha gäster idag och jag står för efterrätten - tänk vad lätt det hade varit om jag hade din fina bok här nu...

    elllllaaaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  198. Boken som står högst upp på min önskelista just nu!

    (mejl: nile@live.se)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! :-)