April 4, 2011

Vinn fina bakprylar från Dr.Oetker!

Snälla Dr. Oetker var generösa nog att sponsra mig med denna underbara låda full med bakprylar.
Och vet ni vad?
Nu har ni chansen att vinna en låda med samma innehåll!

Såhär går det till:
Jag tycker att tävlingar ska vara okomplicerade och roliga, så det enda du behöver göra är att kommentera på detta inlägget. Glöm inte lämna mailadress så att jag kan kontakta dig om du har turen att vinna! Jag blir väldigt glad om du går med i min facebook-grupp eller tipsar om tävlingen på din egen blogg, men det är ingen nödvändighet!
Tävlingen pågår till den onsdagen den 20:e April kl. 23.59. Kort därefter drar jag en vinnare.

Passa även på att delta i Dr. Oetkers tävling Miss Cupcake där man kan vinna resecheckar för 30 000 kr!







352 comments:

  1. HEJ!
    JAg är jättegärna med och tävlar! Älskar att baka! :D
    blinkfyren@hotmail.com är min mail ;)
    // Matilda W

    ReplyDelete
  2. OMG!!!
    I would love to get it!!
    I live in Stockholm so hope this is not a problem!!!
    I love all your post, recipies & pictures are amacing!!
    my mail is lorenatorres777@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Åå det vore jätteroligt att vinna denna låda med godsaker!! Min mail caroline.eek(à)live.se

    ReplyDelete
  4. Jag vill också vara med och tävla!
    Min mailadress är dollicious@hotmail.se

    ReplyDelete
  5. Jag vill gärna vinna! =)
    mail@karoleen.se

    ReplyDelete
  6. Hurra, vad fint! Jag vill vinna!! annagustafsson2@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Så mye nydelige produkter. Ønsker de gjerne sent hjem til meg
    pesol@hkabel.net

    Hilsen Bemte

    ReplyDelete
  8. Klart man vill vara med att tävla :)
    Ännu bättre när det är kravlöst .. haha

    Du finns redan på min facebook sida.. så jag delar med mig lite av tävlingen inne hos mig iafl.. hinner jag så slänger jag även upp dig i ett blogg inlägg inne hos mig... kanske okej om jag lånar din bild till det inlägget?

    Trevlig dag!

    Och tack för en underbart härlig blogg :)

    Kram Stina

    ReplyDelete
  9. hoppsan.. glömde visst att slänga in min mail adress åxå :/
    Här kommer den!

    stina_soderman@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Jag är gärna med och tävlar! :)

    ReplyDelete
  11. Vilken underbar låda!

    Jag vill vara med & tävla!

    ReplyDelete
  12. oj oj oj detta paket vill man allt vinna=)
    håller tummarna kramizz sandra
    olander.sandra@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Vilken lycka att vinna det där! jag är med och tävlar. Min mail är kattiolsson@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Guud, vilken underbar låda!
    Är jättegärna med och tävlar! :D
    putdownyourguns@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Jag vill jätte gärna vara med och tävla! Älskar att baka men mina bakverk blir ofta så fula att de här vore perfekt för att piffa upp dom med ;)
    olivia9323@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Vilken härlig låda för oss som gillar att baka. Klart jag vill vinna!

    ReplyDelete
  17. jag vill också gärna vara med och tävla! :) (lottawasenius@hotmail.com)

    ReplyDelete
  18. Å jag är förfärligt gärna med och tävlar om godsakerna i lattjolajban-lådan!
    Jag tror att min mailadress hänger ihop med googlekontot..!
    Ha en kalasfin måndag!

    ReplyDelete
  19. åh jag är också med och tävlar!
    sofia.bystrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Åh, jag vill ha allt det där roliga!!
    s.tornstrom@hotmail.com
    MVH Sara

    ReplyDelete
  21. Åh, den här chansen vill man ju inte missa, vilken fantastisk låda! :-)

    Gillar din FB-grupp sedan länge. (Carolina Åhsberg)

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    ReplyDelete
  22. Åh, vilket fint paket. Det vill jag vinna! :)

    ReplyDelete
  23. Jag är med och tävlar! :)

    ReplyDelete
  24. Å vad kul om man skulle vinna!

    ReplyDelete
  25. Min nyfunna kärlek till att baka gör din blogg till himmelriket för mig.
    Att vinna detta härliga paket skulle göra mig ännu mer driven till att slutföra alla härliga recept du ger.

    Ha en fantastisk dag!

    Mvh Louise (bonnierlouise@gmail.com)

    ReplyDelete
  26. Hej!! Såklart jag vill vara med o tävla. Hoppas, hoppas....


    flingan24@bredband.net

    Kram

    ReplyDelete
  27. petronellasj@hotmail.comApril 4, 2011 at 3:56 PM

    Ja äntligen en tävling där man slipper spamma alla sina stackars vänner med reklam! I'm in!

    /Petronella

    ReplyDelete
  28. Din blogg är helt fantastisk, mumsiga recept och supersnygg design=) Älskar och baka så är jättegärna med och tävlar! mia.lh87@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. Hejsan, jag vill gärna vara med & tävla, jag älskar att baka, det är jätteroligt. Jag hoppas att jag vinner.

    ReplyDelete
  30. Jag är helt klart med! Älskar att baka cupcakes och styla dem!

    AvantiLouice@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. Jag glömde lämna min mail-adress, hoppsan, men här är den :D
    alicebomberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Hej! När jag såg din blogg för första gången så kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att testa själv! Har en fruktansvärd lång bit kvar att ens försöka jämföra mina muffins med dina bakverk, men jag tackar för inspirationen! Mvh, Josefine / josseforsmark@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. Men åh så mycket fina saker! Och vad skönt med en okomplicerad tävling, jag är gärna med! cecilia.appelqvist@hotmail.se

    ReplyDelete
  34. Jag är väldigt gärna med och tävlar, skulle inte vara helt fel att ha alla de där produkterna i sitt köksskåp och använda. Flera produkter som är nya för mig!:)

    ReplyDelete
  35. Wow, vilken skattkista, vill ocksa vara med och tavla :)!

    annikasundstrom@gmail.com

    Annika

    ReplyDelete
  36. Jag är gärna med och tävlar! Jag har nyligen upptäckt en bakpassion, och börjat baka en massa på sistonne. Så det vore jättekul att vinna produkter som jag får experimentera med =)
    Min mail är qlara8@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. Åh vad roligt med en enkel tävling!
    Givetvis vill även jag vara med ;]

    Ann-Charlotte.Hult@hotmail.com

    ReplyDelete
  38. vad skönt med en så okomplicerad tävling, klart att jag vill vara med!
    f.derke@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Hej Linda!
    Jag bakar också en del, även om inte lika konstnärligt som dig! Lådan skulle definitivt komma till användning. Dessutom så har jag nyligen ringt Dr. Oetker och bett dem utöka deras sortiment. I England har de mycket mer...
    Önskar att jag bodde nära Dig!
    Vänliga hälsningar,
    Marisia B.R.
    isa070@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Hej!

    Jag gillar dig på facebook & har din blogg i min blogg-lista på min nystartade blogg. Jag skulle bli överlycklig om jag lyckades vinna denna gången. Tack för bra inspiration.

    Med Vänlig Hälsning
    Linnea

    ReplyDelete
  41. Jag vill absolut vara med och tävla. Vilken fantastisk låda du har där =)
    violla@tavelsjo.se

    ReplyDelete
  42. Jag är jätte gärna med och tävlar. Gud så kul med massor utav bakprylar, kan behövas när jag ska testa att göra mina första macarons :) sara.hjort91@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. Älskar din blogg. Du inspirerar mig massor! Jag vill mer än gärna vara med i tävlingen och få chansen att vinna.
    / Johanna (johanna_4@hotmail.com)

    ReplyDelete
  44. Marika (marikastroem@hotmail.com]April 4, 2011 at 4:55 PM

    Självfallet vill jag vinna den underbara cupcake-lådan! Passar perfekt till sambons stora födelsedagsfirande i maj :)

    ReplyDelete
  45. jag är gärna med och tävlar! :) Jag gillar dig redan på facebook. :) Kram från ester
    min mail: esterbakar@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Good luck!! I would love to take part of it!! xx (have a wonderful week!)

    ReplyDelete
  47. "Åsså ha sån!", utbrast min 3-åring när hon såg godsakerna (speciellt strösslet...) så vi vill gärna vara med och tävla!
    Mvh Amanda och mamma Therese
    tessaneriksson@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Åå så roligt! Jag är jätte gärna med och tävlar :)
    Mail: jennyjohansson94@live.se

    ReplyDelete
  49. Åhh klart jag vill också vara med o tävla. Jag som nyligen lyckades göra macarons efter 5:e försöket så är baklusten till topppppppp. Massa cupcakes till våren ska dte bli :)

    ReplyDelete
  50. Åh, jag skulle jättegärna vilja vinna! Hade varit så kul!
    Tack för en fin blogg! :) Mvh, Camilla

    Mail: millus85@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. Jag är gärna med och tävlar! Har länge velat ge mig på att göra lite roligare cupcakes!

    Tack för en bra blogg!

    ReplyDelete
  52. Omnomnom, jag vill tävla! :D
    stahlhanna@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Åh så trevligt om man skulle få vinna den där lådan! Älskar att baka.Måste säga att det är otroligt skönt att inte behöva måste länka tävlingen för jag har, så säga, tummen mitt i handen och vet då inte hur man gör helt enkelt!:)
    Kram Nina

    ReplyDelete
  54. Jag vill vara med och tävla!!! :) chokladsockerkaka@hotmail.com Ha en fin dag! /Ida

    ReplyDelete
  55. Hoho vilken fin låda! Jag är jättegärna med och tävlar! :-)
    Mejl: jessica_w78@hotmail.com

    Hej från Jessica

    ReplyDelete
  56. Jag är gärna med och tävlar om lite fina saker att baka med. Håller tummarna :-)
    jeanette.sjostrand@swipnet.se

    Ha en bra dag / Nettan

    ReplyDelete
  57. Bakning får mig att känna mig som ett barn på nytt då jag kan låta min fantasi flöda och dekorera cupcakes, tårtor och andra bakverk precis som jag vill. Perfekta lådan för en barnsligt rolig bakdag :)

    Mail:amdimi@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Hej!
    Verkligen jättekul att du har en tävling och kan inte finnas ett bättre och roligare pris för oss bakälskare!

    Jag älskar verkligen din blogg och tycker att du har jätte inspirerande inlägg och tips om vad man kan baka! Hoppas du väljer mig! :)

    Ha en bra dag!
    /Elin

    elin.karlsson1@hotmail.se

    ReplyDelete
  59. Hejsan!
    Jag MÅSTE vara med och tävla! älskar att baka och speciellt när det blir fint! Tack för en finfin blogg!!

    johnsson.josefin@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Vilken bra tävling och toppen pris, så klart jag vill va med och tävla :-D

    min mail är forshissel@hotmail.com

    kram, annemo

    ReplyDelete
  61. Klart jag är med! Har gillat dig på facebook sen första gången jag läste bloggen.
    Kram!

    Mail: agneskanten@hotmail.com

    ReplyDelete
  62. Hejsan!

    Klart jag är med och hoppas på att få vinna. Då ska min älskade fru få den fina vinsten på hennes födelsedag i maj. Hon skulle bli så glad! Håller tummarna hårt.

    Mvh/ Rolf

    roffe121@spray.se

    ReplyDelete
  63. Hej!

    Älskar din blogg och hoppas att få vinna dom fina produkterna. Då ska jag och mitt älskade barnbarn Emilia 4 år baka en massa godsaker. Det skulle hon verkligen uppskatta! Hoppas nu på lite tur!!!

    Kram Birgitta

    abrahamsson.b@hotmail.com

    ReplyDelete
  64. Hej!

    Håller tummarna på lite tur nu. Vinner jag så ska jag använda mig av dom fina produkterna och överaska min kära mor med en fin tårta på hennes födelsedag. Hoppas!!!

    Kram/ Madelene
    MaddeVla@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. Tjena!

    Nu håller jag tummarna att få vinna den fina vinsten. Jag älskar att baka. Ha det så bra.

    Mvh/ Stefan

    steffe732009@live.se

    ReplyDelete
  66. Hejsan!

    Nu hoppas jag på lite tur i den fina tävlingen. Då ska min kära sambo och våra små barn baka något smarrigt. Håller båda tummarna!

    Mvh/ Tommy

    saxen2009@live.se

    ReplyDelete
  67. Jag är gärna med och tävlar om den lyxiga lådan! Fredagsfikorna på jobbet kommer bli legendariska!

    //Astrid
    astridstrom74@hotmail.com

    ReplyDelete
  68. Vilken härlig liten låda! Den kan komma väl till hands.. :) Min mail är kittypie@live.se

    ReplyDelete
  69. Åh wow! Jag vill väldigt gärna vara med!

    Vänliga hälsningar
    Maria
    mariaem@kth.se

    ReplyDelete
  70. Åh vilken rolig tävling, jag vill absolut vara med. Tänk bara så mycket skoj man kan ha med det paketet :)
    Min mejladress är: litenpumla@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Ååh! Vore ju helt fantastiskt att kamma hem den här vinsten :D Tänk så mycket fint man kan hitta på ^_^

    ReplyDelete
  72. Vilket härlig paket, det vill jag gärna vinna :-), gillar redan dig på facebook

    lufsann@hotmail.com

    ReplyDelete
  73. Älskar att baka, å att vinna allt detta vore så himla skoj, tänk så mycket man skulle kunna göra å "skapa":D rycker i mina bakfingrar nu^^

    min mail: orka_90@hotmail.com (ursäkta de "fina" namnet:P) /andrea

    ReplyDelete
  74. Hej. Vill oxå vara med och tävla =) min mail är zetika@hotmail.com

    ReplyDelete
  75. EvelinaOdle@hotmail.comApril 4, 2011 at 8:03 PM

    Åh vilken söt låda! Och tävlingen miss Cupcake är ju minst sagt frestande! Kram // EvelinaOdle@hotmail.com

    ReplyDelete
  76. Åååh vad roligt! Jag vill absolut vara med och delta. Har alltid en sådan lust att börja baka när jag läser en massa bakbloggar men man har ju aldrig sakerna hemma! Hoppas att jag har turen med mig för en gångs skull :)

    ReplyDelete
  77. Wow, såklart jag är med.
    /Gisela
    yatzyprinsessan@hotmail.se

    ReplyDelete
  78. Jag vill gärna vinna detta lyxpaket för en cupcakeälskare som mig! =) /Jenny
    jenny_mohlen@hotmail.com

    ReplyDelete
  79. Åh jag vill också vara med! Tänk vad mycket fint man kan baka av allt detdär! Kram!

    ReplyDelete
  80. Jag vill också va med och tävla!
    /Lisa superlisen@hotmail.com

    ReplyDelete
  81. Kjempefin blogg du har, denne skal jeg besøke igjen! ;-)

    ReplyDelete
  82. Hej, Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen.

    ReplyDelete
  83. Åh!! Jag vill va meeee! =)
    Underbart! Hoppas verkligen på ett mail från dig! <3
    Kram Jessi

    kassica@hotmail.com

    ReplyDelete
  84. Jag vill jättegärna för jag älskar att baka och göra fina cupcakes och andra kakor :)
    / Lina
    inna993@hotmail.com

    ReplyDelete
  85. åååh!, jag som ääälskar att bakaaa!!!!
    fifabian va söta saker, skulle jag ha myckeet användning av kram <3

    mailen: saga.kjellberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  86. Vilken rolig tävling! Jag är med och tävlar. :)

    Mvh Jessica - jexxicaa@hotmail.com

    ReplyDelete
  87. Hej! Va kul med en tävling!

    Min motivering till varför just jag ska vinna är följande:
    Jag och en kompis hade varit sugna på att börja cupcakes och liknande ett bra tag men aldrig fått igång något bak.
    Men så hittade jag din blogg en dag när jag surfade runt och jag bakade redan samma dag.
    Jag mailade länken till min kompis som bakade redan dagen efter.
    Sen den dagen bakar jag MINST 1 gång i veckan. Hade jag varit ledig oftare hade jag bakat mer!
    Jag blir otroligt fascinerad av dina bakverk och dina fotografier på dom.
    Jag känner att det är lite mitt mål med min bakning, att bli så duktig som du!

    Följer dig självklart redan på facebook!

    Hälsningar,
    Elin Pedersen (elon.pe@gmail.com)

    ReplyDelete
  88. Jag är gärna med och tävlar! :)

    Mia / mia_fallberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  89. Jag älskar din blogg. Jag vill vinna!!! priscilatornblom@hotmail.com

    ReplyDelete
  90. "Om man inte frågar får man ingenting veta" Så jag använder mig av det ordspråket på din tävling.... "om man inte tävlar, kan man ingenting vinna" :)
    Jag är med och tävlar alltså! KRAM

    ReplyDelete
  91. jag är jättegärna med och tävlar!! och vinner jag så får du rubbet lindiz! =)

    ReplyDelete
  92. Hej Linda,

    Jag vill gärna vara med och tävla! Och jag är med i din grupp på FB såklart :)

    /Jessica - På 6 kvadrat
    jessica_hermansson@hotmail.com

    ReplyDelete
  93. Åh!! Jag vill gärna vinna!! :)
    asa.kallerus@telia.com

    ReplyDelete
  94. Jag vill också vinna :)
    fanny_bjork@hotmail.com

    ReplyDelete
  95. den kassen skulle jeg gjerne ville vinne! alt det snoperiet da- da får man jo hvertfall lyst å bake!

    klem ellemell@live.com

    ReplyDelete
  96. Härligt paket! :) Vore inte fel att vinna det, då kan jag baka ännu mer :D Jättefin blogg du har oxå! chrille_josse@telia.com
    //Josephine

    ReplyDelete
  97. Jag vill också tävla! klanga_uk@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  98. Värsta önskelådan, klar jag vill vinna den!
    annacatrin@gmail.com

    ReplyDelete
  99. Åh absolut vill man sätta tänderna i den lådan.älskar att baka så de skulle man ha användning för.
    Mvh Simone
    www.smulansbakblogg.blogspot.com
    smulansbakblogg@hotmail.com

    ReplyDelete
  100. Jag ska göra det enkelt för dig, välj mig! Jag älskar inte bara att baka cupcake´s utan är besatt av dem! Du nå mig på min bloggsida : http//:liljasvart.blogspot.com eller http//:cupcakeanddreamz.blogspot.com

    tingtjong!

    ReplyDelete
  101. Åhh vilken låda hade varit så kul att vinna=) kram

    hallberghallberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  102. Åh, så mycket kul i den lådan!
    Jag är gärna med //Sarah
    sarahbakar2@gmail.com

    ReplyDelete
  103. Fina grejer och snygg låda. Jag är med!

    ReplyDelete
  104. Vore ju sjukt roligt att vinna alla dessa bra saker!! Inte fy skam att lådan är riktigt fin också!
    Som fattig arbetslös och snart student har man ju inte råd att gå och köpa allt det där själv, tyvärr!

    Mailen är emelie.c-r[a]hogsby.net
    Antar att du förstår att [a] ska vara ett "snabel-a"!

    ReplyDelete
  105. Hei :)
    Jeg vil gjerne være med på trekningen din ღ Har nettopp fått sansen for baking og trenger virkelig litt av det som er i din låda :)) FANTASTISK flott og inspirerende blogg du har ღ gjennomført og lekkert også... Ønsker deg en flott uke, klem fra Mette

    ReplyDelete
  106. Hi! I am from Brazil and I always read your blog! I don't know if it's possible, if I win, to send this wonderful box full of treats to Brazil, but I'll continue to read and enjoy your wonderful blog! My email is: tatianemorais@hotmail.com

    ReplyDelete
  107. Jag vill också vara med och tävla! Kul att du fick hemskickat ett sånt fint kit!!
    Du är så duktig och tar så snygga bilder.
    carinamaria81@hotmail.com
    Håller tummar och tår!!
    Ha det gott!

    ReplyDelete
  108. Hej.

    Jag vill också gärna vinna detta.
    lumafefa@glocalnet.net

    ReplyDelete
  109. hej jag vill vara med att tävla :)
    ebbab97@hotmail.com är min mailadress

    ReplyDelete
  110. Thanks for the contest!

    creuxx@gmail.com

    ReplyDelete
  111. Jippi! Jeg vil gjerne være med på denne konkurransen.

    good.cupcakesgood@gmail.com

    ReplyDelete
  112. Haha det känns ju nästan meningslöst att kommentera nu xD Men prövar man inte kan man inte vinna! Vilket toppenpaket :D

    tereseva@hotmail.com

    ReplyDelete
  113. oj det var inte bara jag som blev sugen på den vinsten!?
    Jag vill vara med i den tävling!!!
    puckhjall@hotmail.com

    ReplyDelete
  114. Åh vilken dröm! Jag som ska baka cupcakes till min sons dop den 7 e maj, tävlingen kunde inte vara mer passande :) min mejl: sophia.j.lopez@hotmail.com

    ReplyDelete
  115. åh så myket härliga grejor, klart man vill vara med i tävlingen.jag är redn följare på facebook.
    här är min mail: agnetal59@gmail.com

    ReplyDelete
  116. Åh jag vill också vara med i tävlingen.

    linn.widell@gmail.com

    ReplyDelete
  117. Jag vill gärna med och tävlar också!
    sanasnitwatee@gmail.com

    ReplyDelete
  118. Jag är jätte gärna med och tävlar, vore super kul att vinna :)
    Älskar din blogg :)

    rosapantern96@live.se

    ReplyDelete
  119. Vilken underbar låda såväl innehåll som själva lådan! Jag vill gärna vara med och tävla!

    Hälsningar
    Kati
    stickanu@hotmail.com

    ReplyDelete
  120. Härlig blogg + jag vill jättegärna vinna!
    tflemmich@yahoo.com

    ReplyDelete
  121. Vill såklart vinna så jag kan baka ännu mer :-)

    hallonskumpa@hotmail.com

    Tack för en superbra, snygg & inspirerande blogg!!

    ReplyDelete
  122. Vill först bara säga att din blogg är både snygg och inspirerande.
    Sen kan man inte säga nej när det är en tävling då man kan vinna så fina saker från Dr. Oetker.

    carlin.lindeborg@gmail.com

    ReplyDelete
  123. Åhhh jag dör. Så vårigt, så underbart, så rätt,så "påskigt". Nu rycker det i baktarmen. OJ vad jag vill vinna! Jag delar på min FB sida för att bilderna är helt underbara :-)

    ReplyDelete
  124. Åh vad fint, skulle vilja få baka med det här så man blir lite vårglad för det behövs, tänk att få baka lite istället för att söka jobb hela tiden, vilken lycka
    vänliga vårhälsningar
    Kira med tre baksugna barn
    kiralves@yahoo.se

    ReplyDelete
  125. Men åh, vilken fantastisk drömlåda! Stort vill-ha-begär väcktes direkt. Affären nästa i väntan på vad som förhoppningsvis blir en vinst. Mailen är: 4.ever@live.se.
    Hälsningar
    Wictoria

    ReplyDelete
  126. i'm totally in! :D hoho, spännande.
    (j.skog@hotmail.com)

    ReplyDelete
  127. Jag är gärna med och tävlar. Har tipsat på min blogg http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/bakprylar-fran-droetker.html
    tina_z@live.se

    ReplyDelete
  128. jag järna är med !
    www.ebbaaspjuth.blogg.se
    bebban97@hotmail.com

    ReplyDelete
  129. Jag vill vara med!
    Jag har såklart tipsat på bloggen;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-call-me-cupcake.html

    rockbarnettavlar@hotmail.com

    ReplyDelete
  130. En låda fylld med dessa godsaker måste vara världens bästa låda man någonsin kan få. Självklart är jag med och tävlar då jag älskar att baka och dekorera cupcakes i alla dess former och smaker. Jag gillar cupcakes så mycket att jag tillochmed har en tatuerad på armen :)

    Givetvis är jag med i din fina facebookgrupp.

    Stor kram ifrån Mary.
    vattenpistool@hotmail.com

    ReplyDelete
  131. Hmmm... det vore ju en drömm (a) Hannah66@hotmail.com har kollat runt på din blogg en del jag är kär i dina "födelsedagsbord" fint med färgtema!!

    ReplyDelete
  132. åh gud va kul jag om älskar att baka cupcakes!

    jag vill gärna vara med :)
    edk-@hotmail.com

    ReplyDelete
  133. Klart jag är med, älskar att baka!

    bellusss@live.se

    ReplyDelete
  134. Klart jag vill vara med. Blir lyrisk bara jag tittar på bilderna!! Hoppas verligen på att lyckan är med mig i denna tävlingen.

    har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/bakprylar.html

    gillar på FB - Anna Lundkvist

    ReplyDelete
  135. Jag vill vara med och tävla! Du har en underbar blogg och är verkligen duktig på att fotografera!
    Mail: tartan1@live.com

    ReplyDelete
  136. Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna, jag hade blivit en utav världens lyckligaste tjej då! :D Följer din blogg dagligen och jag tycker den är helt underbar. Det skulle betyda väldigt mycket att få en sån här fin box utav dig!
    Ha en fin dag! Kram Emma_favoriten@hotmail.com

    ReplyDelete
  137. HEJHEJHEJ:D

    Vilken fin blogg du har(:

    Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag vinner ditt pris för jag ÄLSKAR VERKLIGEN CUPCAKES och då skulle jag baka till alla min underbara vänner
    Tack för en toppen tävling!

    Min mail: kajjsa.bengtsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  138. Hej!
    Jag är en ung tjej som älskar att baka och har en dröm att bli konditor nar jag blir stor. Fata jag åker konståkning varje dag 3 timmar <3
    Skulle uppskatta om jag fick vara med <3

    ReplyDelete
  139. Förresten här har du mitt mail adress maria.emmanouil1@gmail.com

    ReplyDelete
  140. Jag tror att det här "kittet" skulle kunna få mig att börja baka.

    MVH Monica.rantzow@hotmail.com

    ReplyDelete
  141. Vilket kul set, självklart vill jag vara med i chansen att tävla om detta :)
    Hälsning från Eva
    evalinus@hotmail.com
    http://cafebjerkli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  142. Hej
    jag är jättegärna med och tävlar och det skulle vara perfekt för mig att vinna detta nu när jag ska baka till min sons 30-Års fest.
    Har såklart länkat:http://mormorkicki.blogspot.com/2011/04/tavla-hos-call-me-cupcake.html
    Kommer också att länka på min FaceBook- Kristina Carlsson och har Gillat dig där.
    MVH Kicki
    Nathalie0762@gmail.com
    http://mormorkicki.blogspot.com

    ReplyDelete
  143. hejsan
    jag älskar att baka och är såklart gärna med och tävlar om detta härliga paket
    kram lolla
    nor@live.se

    ReplyDelete
  144. Jag är med och tävlar :)
    pannan_91@hotmail.com

    ReplyDelete
  145. Jag vill vara med :)

    Ettlee@hotmail.com

    ReplyDelete
  146. Super! Ja e me
    toneleganger@gmail.com

    ReplyDelete
  147. Hej, vill gärna vara med och tävla.
    /Helena S
    hellekk@gmail.com

    ReplyDelete
  148. Wow, läcker låda och frestande innehåll! Jag är gärna med och tävlar! :)

    ReplyDelete
  149. jag vill vara med!!!!
    har länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/04/droetker20april.html

    lakritzflicka@hotmail.com

    ReplyDelete
  150. Oi, ja hvem vil vel ikke vinne slike flotte saker :)
    maibritt@flatnews.no

    ReplyDelete
  151. Haha ja med tanke på antal trogna läsare i vanliga fall sprängs väl kommentarfältet! Mail ifall man skulle ha den otroliga turen iaf victoriagranlund@hotmail.com

    ReplyDelete
  152. ohh jag är absolut med :) älskar att baka och är helt kär i denna gärliga och fina boxen.... hoppas på mega tur nu :)

    ReplyDelete
  153. Åh, vilken helt underbar vinst! Har kikat in på denna tävling men vinsten känns omöjlig med så många som är med. Men jag bestämde mig för att testa ändå! :-) Tänk vad mycket roligt man kan baka med allt detta, ser bilderna på olika sorters gott bara flyga runt framför mig, hehe.

    Håller tummar och tårna!

    Mail: isabellli@live.se

    ReplyDelete
  154. Hej, jag deltar gärna i din tävling om Dr.Oetkers baktillbehör.
    Bakar gärna och ofta både cupcakes och macarons med recept från din blogg.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    ReplyDelete
  155. Åh vad roligt med en tävling. Jag älskar att baka. Jag vill gärna vinna lådan. yvonne@rytternemekan.se

    ReplyDelete
  156. Jag måste testa mina chanser och prova delta i din grymma tävling :) De här skulle jag verkligen vilja vinna. Tänk vilka fina bakverk jag skulle kunna baka till min lillas 1års kalas :)

    Har tipsat om tävlingen : http://mammaloon.blogg.se/2011/april/tavling.html

    Kram Evelina Loon@live.se

    ReplyDelete
  157. Jag är jättegärna med! Vore perfekt nu när det är så mycket födelsedagar, och gubbens födelsedag är inte långt borta. Skoj att bjuda på festliga cupcakes istället för tårta! :)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    ReplyDelete
  158. Oj,oj man kan ju inte missa denna chans att vinna, klart att jag vill vara med och tävla. Bakar en hel del och får mycket insperation från din blogg. / Nadja nb@hotmail.se

    ReplyDelete
  159. Hej!

    Vill gärna vinna paketet:)

    Emelie Kristoffersson

    emmykristoffersson@hotmail.com

    ReplyDelete
  160. Jag vill gärna vinna :)
    Sagaottilia@spray.se

    ReplyDelete
  161. Hej!
    är jätte gärna med och tävlar. Vilket super kit! Jag älskar och baka och med ett sånt här paket så skulle ja aldrig sluta! Måste sen börja planera inför dop, då kommer det definitivt att bakas!

    länkade:http://modesida.blogg.se/jagtavlar/2011/april/dr-oetker.html

    mvh Nina
    nina_bergquist@bergnet.se

    ReplyDelete
  162. Åh vad detta skulle vara roligt att vinna! Kommer garanterat till användning. :)
    Jag är gärna med!
    Mvh,
    Marie =)
    mariesadress@hotmail.com

    ReplyDelete
  163. Självklart är jag med och tävlar (:

    ReplyDelete
  164. Vilken underbart rosa låda :).. Jag vill självklart vara med i tävlingen för att vinna!

    Mvh Malin (malin.johansson@norrbygden.fastighetsagarna.se)

    ReplyDelete
  165. Åh jag vill vara med!
    brittasblogg@gmail.com

    ReplyDelete
  166. jag är med och tävlar!

    angelica.w@hotmail.se

    ReplyDelete
  167. Så klart vill jag också vara med i tävling! Det skulle vara PERFEKT att få ett sådant paket med massor finna innehåll i :)

    Håller tummar... :)

    email: islanecouto@hotmail.com

    ReplyDelete
  168. Vilken vinst. Klart jag vill vara med. :)

    Jenny [jennybronmark@live.se]

    ReplyDelete
  169. Jag är jättegärna med! Skulle vara perfekt till en bakafton med killen och bonussonen. :)

    Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/april/baksaker-204.html. :)

    emmis_soet@hotmail.com

    ReplyDelete
  170. Jag vill va med och tävla!

    johanna@karamell-design.se

    ReplyDelete
  171. jag vill vara med o tävla
    Linda du e bäst
    strandqvist.p@telia.com

    ReplyDelete
  172. jag vill gärna vara med och tävla. Jag älskar att baka och det är min dotters födelsedag snart så detta lilla paket skulle passa fin fint!

    + Tack för en riktigt fin blogg med mycket godsaker!!

    dellecom@hotmail.com

    ReplyDelete
  173. åhh jag vill vinna.. måste baka av mig lite ångest i denna larvhysteri som pågår i min klädkammare....

    ReplyDelete
  174. Jag vill Otroligt gärna vara med och tävla! Det skulle passa jätte bra till min "bakfest" Jag och min kompis ska ha snart!
    Min mail är: Liisaskold@hotmail.com

    ReplyDelete
  175. rolig tävling, jag fullkomligt älskar o baka o nu är de extra roligt när sonen är så stor så han kan va me o va min hjälpreda =)

    har tipsat här: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/20-april-bakprylar-fran-dr-oetker.html#comment

    emjo_83@hotmail.com

    ReplyDelete
  176. Elsker siden din og det du lager! Gir meg masse inspirasjon:D

    siljelarsen_88@hotmail.com

    ReplyDelete
  177. Vilket härligt paket, jag vill gärna vara med o tävla :-)
    Länkar från min blogg

    Annelie

    ReplyDelete
  178. jag är med o tävlar !!
    epost: ewelinamedw@hotmail.com

    ReplyDelete
  179. Vilken tjusig blogg du har! Blir så inspirerad av allt bakande! Är gärna med och tävlar om bakprylarna. Mailadressen är: fulamoroten@hotmail.se

    ReplyDelete
  180. Oj, jag vill gärna vinna jag med precis som så många andra! / Åsa deadweight_on_velveteen@hotmail.com

    ReplyDelete
  181. Jag är jättegärna med och tävlar! En sådan här massa trevligt bakpyssel vore verkligen toppen inför stundande vår och ny inspiration.

    (Och jag gillar - såklart - på Facebook också!)

    Med vänliga hälsningar
    Jasmine (minelini(a)hotmail.com)

    ReplyDelete
  182. Ååååh ett sånt paket vore PERFEKT nu! Jag ska nämligen baka MASSA cupcakes till min studentmottagning! :D

    mail ; mrhellkvist@hotmail.se

    ReplyDelete
  183. Åh! Vad det hade varit roligt att vinna! Brukade baka cupcakes förr men har tappat inspirationen! Känns däremot som att med hjälp av den där fräcka lådan skulle jag nog kunna få tillbaka massvis med inspiration och äntligen kunna överraska lillebror med en god, liten cupcake!
    Jag nås på memmeandersson@hotmail.com

    ReplyDelete
  184. Har tipsat om tävlingen i min blogg nu:
    www.minendometrios.blogspot.com och ska bli medlem i gruppen på facebook!

    ReplyDelete
  185. Wow, grym sida - grym tävling. I´m on!
    sara.aronsson@fridaskolan.se
    /Sara (www.sarasdelikatesser.blogspot.com)

    ReplyDelete
  186. Jag vill tävla!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    ReplyDelete
  187. Om turen är på min sida skall jag baka tjusiga cupcakes till mitt barnbarn som snart fyller 2 år. Elna i Romelanda

    ReplyDelete
  188. Vilket fantastiskt pris för en bakälskande tjej som mig :) Håller tummarna!!

    ReplyDelete
  189. Vill gärna vara med och tävla!
    / Marie Nordin
    marie_nordin@hotmail.com

    ReplyDelete
  190. Hej!
    Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla då din blogg är en stor inspirationskälla! :) Gärna vinna också för den delen;)

    Pumsan_92@hotmail.com

    ReplyDelete
  191. Heisan! Jeg vil gjerne være med. Så mange flotte saker. Du har en kjempefin blogg:)

    ReplyDelete
  192. Hej jag vill vara med och tävla!!

    smulanpatoppen@hotmail.se

    ReplyDelete
  193. Åh vilken underbar låda. Den vill jag gärna vinna :)
    miamnas@hotmail.com

    ReplyDelete
  194. Hej, jag vill gärna var med och tävla :)
    lindaivarsson@live.se

    ReplyDelete
  195. Underbar blogg, och finfin vinst! :)

    nordquist.anna@telia.com

    ReplyDelete
  196. Oj, vilken låda! Den skulle jag inte tacka nej till =)

    lill_thorsten@hotmail.com

    ReplyDelete
  197. Jösses vilken låda, finns nog ingen som skulle tacka nej till den. Allra minst jag. Skriver ett inlägg och hoppas på vinst.

    c_hellemar@hotmail.com

    ReplyDelete
  198. Jag är med och tävlar! :)
    Tipsar om tävlingen här:
    http://blogg-tavlingar.bloggplatsen.se/2011/04/07/5050150-dr-oetker-bakprylar-20-april/

    ReplyDelete
  199. For en fantastisk premie! Hurra!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! :-)