November 22, 2010

Adventstävling!


Nu är det dags för en liten tävling igen! Till första advent lottar jag ut ett set med cups (amerikanska mått) och underbara muffinsformar som passar perfekt till kommande julbak. Allt du behöver göra är att kommentera på detta inlägget och säga att du vill vara med, samt gå med i min facebook-grupp (om du inte redan är med vill säga, länken finns i menyn till höger) om du har facebook. Glöm inte lämna namn och något sätt jag kan kontakta dig på (email eller länk till blogg/hemsida) om du har turen att vinna! Tävlingen avslutas första advent, alltså på söndag 28:e November kl 23:59. Kort därefter drar jag en vinnare.
Lycka till!

Tävlingen är avslutad!

74 comments:

  1. Hurra! Jag vill vinna. Har gillat din blogg och "likeat" din facebookpage i flera månader. Fortsätt med det du gör. Kram!

    ReplyDelete
  2. Hallo! Jag vill vara med! har gått med i fb gruppen och länkat på min blogg. Måste bara säga att jag gillar din blogg väldigt mycket och har följt den ett bra tag utan att visa mig. Du gör fantastiska saker!
    kram

    ReplyDelete
  3. Hej! Jag har "gillat" dig på facebook ett tag nu. Älskar din blogg, så inspirerande. Jag vill gärna vinna. Kram ♥

    ReplyDelete
  4. Jag vill gärna vara med och tävla!(och vinna) :) Gillar dig på facebook också! :) Följer din blogg sen en tid tillbaka, du gör så fina bakverk!

    ReplyDelete
  5. Hej Linda!
    Jag vill gärna vara med och tävla :) Gillar naturligtvis dig på FB också. Måste passa på att säga att ditt macaron-recept är såååå bra, har precis gjort choklad-varianten för första gången - mums!

    Har ingen blogg, men om jag skulle ha turen att vinna nås jag på jessica_hermansson@hotmail.com

    /Jessica

    ReplyDelete
  6. Dina bakverk kommer jag aldrig att slå men att vinna skulle glädja mig så då man skulle kunna skryta som få.

    Kram Camilla Brink

    ReplyDelete
  7. Hejja hejja! Jag vill vara med och tävla! Gillar din blogg skarpt, så inspirerande! Keep up the good work! :D

    ReplyDelete
  8. linnea.joh86@gmail.comNovember 22, 2010 at 10:28 PM

    Hej! Jag vill vara med : ) är med på din facebook och kollar din blogg ofta,har den på favoriter! Ha det gott!

    ReplyDelete
  9. Hej fina Linda och tack för igår!

    Du är utmanad från min blogg om du vill!

    KRAM

    http://sandraskok.blogspot.com/2010/11/utmaning.html

    ReplyDelete
  10. Vil gjerne være med i din konkurranse!
    bli gjerne med i min giveaway også:)

    Supersøt premie!

    klem ellemell

    ReplyDelete
  11. Dette vil jeg svaert gjerne vinne! Jeg skal ga pa facebook med det samme ;-)

    ha en fin kveld!
    klem Mette

    ReplyDelete
  12. Følger deg på bloglovin og følger deg på FB.

    ELSKER å bake sammen med mine tvillingjenter som snart er 3 år.

    Vi(Jeg og mine barna) håper vi vinner og tror nok min mann hadde likt det også....

    Han sier vi er som jing og jang
    jeg elsker å lage kaker og han elsker å spise dem :-)

    ReplyDelete
  13. Jag vill, och är redan med :)

    ReplyDelete
  14. Jag är gärna med på din fina utlottning.
    //Carola Leihed

    ReplyDelete
  15. Åh vilket perfekt pris! Jag har letat efter ett Cup-set rätt länge nu utan att hitta något bra, så jag är med och tävlar!

    Ha en härlig vecka!
    Lisa

    ReplyDelete
  16. Oh kära nån så fina och adventiga! Det är klart att jag också vill vara med och tävla, perfekta regler dessutom ;-)

    Ett fan är jag sedan länge!
    /Sara

    ReplyDelete
  17. Tjenixen! Vill förstås vara med och tävla!! FB är redan fixad och klar =) //Erika

    ReplyDelete
  18. Vilken underbar tävling, jag vill såklart gärna vara med! :-)

    Jag gillar dig sedan länge på Facebook. (Carolina Åhsberg)

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    ReplyDelete
  19. Hei :)

    Kom tilfeldigvis inn på denne nydelige bloggen din i dag. Bildene av kakene er jo bare helt fantastiske. Dette er en side jeg skal kose meg med sammen med en god kopp med latte.

    Skal selvfølgelig også prøve noen av oppskriftene.

    Blir gjerne med på konkuransen din og liker FBsiden.


    Ha en underbar cupcake-uke.

    ReplyDelete
  20. Halloj!
    Jag är gärna med!!
    Gillar din sida på FB sedan tidigare.
    HAr länk på min blogg sedan länge.
    Håller tummarna och hoppas!!

    - Annelie -
    http://imittkok.se

    ReplyDelete
  21. Vilka fina, skulle jag jättegärna vinna!! Jag gillar dig på facebook oxå :)

    ReplyDelete
  22. Inte illa och vinna detta :)

    Såklart man vill vara med!

    gillar redan :)

    Hare gött!
    mvh Christoffer - Sockerpasta

    ReplyDelete
  23. Åh! jag vill jättegärna vara med i utlottningen. Gillar redan på facebook sedan länge! :)

    ReplyDelete
  24. Jag vill gärna vara med och tävla, gillar dig på Facebook

    ReplyDelete
  25. Vilka underbara vinster och så vackert i rött, självklart vill jag vara med och försöka vinna.

    Är ett fan på facebook också :)

    ReplyDelete
  26. Gillar redan på facebook :D O är gärna med o tävlar om detta!! Hade varit SÅ användbart!!

    mvh Lotte

    ReplyDelete
  27. Hej :) jag vill jätte gärna vara med i tävlingen :D

    ReplyDelete
  28. Jag är gärna med!
    Gillar dig redan på facebook! *ler*
    Nås på karin.bernfalk@gmail.com

    Kram Karin
    www.bagerskan.se

    ReplyDelete
  29. Jag vill vara med och tävla, skulle jättegärna vilja vinna :)

    ReplyDelete
  30. Hej på dej!
    man får en riktig julkänsla av kopparna när de är så röda!:) Jag är gärna med och tävlar om dessa fina koppar och formar.

    ReplyDelete
  31. Jag vill vara med i tävlingen. Skulle så gärna vilja vinna. Gillar din sida på facebook sedan länge tillbaka.

    ReplyDelete
  32. Klart jag vill vara med och tävla! Gillar din blogg och din vackra vackra foton och nu gillar jag dig även på Fb (Sofia Svensson)
    Om jag skulle ha turen att vinna kan du höra av dig till mig på min blogg: http://unforgettable-cakes.blogspot.com eller på min mail: sofia_4444@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. Jag vill gärna vara med i din tävling, och har gått med i din facebook-grupp.

    http://millerora.blogspot.com/2010/11/vinn-till-jul.html
    Du kan kontakta mig via

    millerora@live.se

    ReplyDelete
  34. Jag vill jätte gärna vinna det där setet :)

    ReplyDelete
  35. Åh, vilka UNDERBARA cupmått!
    Är också med i facebookgruppen sen en tid tillbaka (carolina durell)
    Håller tummarna nu! :)

    ReplyDelete
  36. Jag vill vara med! Gjorde chai cupcakes med marabou vintervit frosting igår, jättegoda! likear dig på facebook också

    ReplyDelete
  37. Jag vill gärna vara med =)
    Jättefina grejer!

    ReplyDelete
  38. Vilka fina priser, inte vill man missa chansen att vinna dem. Har varit med i dina facebook grupp en liten tid (Sofie Gustafsson).

    ReplyDelete
  39. Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har gått med i din facebook-grupp (Erika Björklund).
    Mail: bakgladje@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Vill oxå gärna vinna!! Så himla fina små presenter till julbaket.

    Vet inte om jag fick det att funka på Facebook, hoppas det.

    Kram kram

    ReplyDelete
  41. Vill gärna vinna dessa sakerna. Har gillat din sida på Facebook (Louise Sundberg)

    ReplyDelete
  42. Jag vill gärna vara med och tävla, en perfekt adventstävling ju! Skulle passa bra till alla julbak som väntar :)

    ReplyDelete
  43. Jag vill vara med och tävla. Har inte fb så jag kan inte gilla dig där, men följer alltid din underbara blogg.

    /Helena
    hellekk@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Klar jag vill vara med. Följer din blogg och nu även FB.
    adress: carrogilles@comhem.se

    ReplyDelete
  45. Jag vill vara med och tävla! :) Följer även på FB nu också (:
    adress: jennyjohansson94@live.se

    ReplyDelete
  46. de här vill jag gärna vinna!!! så snygga! :-D

    kram/ susanna.laine@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Åh... jag vill verkligen vinna!!
    Tack för en härlig blogg. :)

    ReplyDelete
  48. jag är såklart med och har gått med i din facebook-grupp :)

    ReplyDelete
  49. Hej, Ja vill också vinna :D Kan desvärre inte "joina" på Facebook då jag är helt ute och inte äger nåt konto där helt enkelt..

    ReplyDelete
  50. Jag är jätte gärna med i tävlingen. :) Skulle varit jätte kul att vinna! :))

    ReplyDelete
  51. Underbar tävling! Och dessa cup-mått skulle bli alldeles perfekta! Din Facebook sida har jag gått med i för länge sedan ;)

    ReplyDelete
  52. Vilka härliga mått :) dessa skulle passa in i mitt kök bland mina bakgrejer!
    Vinner jag dessa, maila mig på nina.loppan@gmail.com Gillar dig både här och på facebook

    ReplyDelete
  53. Eftersom att du gör så himla fina bakverk kanske det är det ju självklart att jag vill vara med i utlottning=)
    Det kanske är dessa grejer som gör att jag lyckas med ett bak=)

    Diana

    ReplyDelete
  54. Åhh, älskar dom där skålarna men har varit för snål för att köpa dom ;-)
    Formarna var ju ursöta dom också.
    Ska genast "Gilla" dig på Facebook :-)
    Provade förresten dina Kardemumma/kaffe macarons häromdagen. Alla vuxna älskade dom, men mina barn sa blää :-) Men det var ju förståeligt när det var lite mer "vuxna" smaker.

    ReplyDelete
  55. yay! självklart jag är med ^^ jag visste aldrig att någon i sverige var så bra på att baka egentligen..hahah XD jag trodde alltid att cups var dl -.-'

    ReplyDelete
  56. Vilka fina formar! Jag vill vara med, gillar din blogg skarpt. Försöker själv baka cupcakes emellanåt och din blogg är en ovärderlig inspirationskälla. :)

    ReplyDelete
  57. Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om detta kanonfina pris. "Gillar" också dig redan på facebook.

    Du kan nå mig på
    fridasven@hotmail.com

    / Frida

    ReplyDelete
  58. Hej! Jag vill jättegärna vara med i tävlingen! Muffinsformarna är ju underbart söta!

    agnes89@live.se

    /Agnes

    ReplyDelete
  59. Åhh jag vill vinna = )
    Har gilalt din blogg på fb länge
    Glad advent!

    ReplyDelete
  60. Jag vill gärna vara med i tävlingen!
    astridstrom74@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. Jag vill gärna vinna!
    sofia_smulan@hotmail.com

    ReplyDelete
  62. Självklart är jag med! Jag gillar dig redan på facebook! :)
    /Evelina Burvall
    eve_wall@hotmail.com

    ReplyDelete
  63. visst vill jag vinna jag oxå, gillat på facebook,
    anette.kalaitzi@gmail.com
    Använder din blogg som inspiration till egna bakverk o har nu lyckats med viol o smultron macarons!

    ReplyDelete
  64. Vill gärna vara med och tävla. Kollar in på din blogg nästan varje dag, ´gillar den jätte mycket <3 Trevlig 1:a advent.

    Om jag vinner når du mig på pussgurkan87@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. Åh, jag är mer än gärna med och tävlar om dessa underbara produkter! Vilka härliga färger!

    ReplyDelete
  66. Åhhh ja jag är gärna med i tävlingen , Jag älskar verkligen din sida och jag får tacka Emma för att jag hamnade där.
    Dina mästerverk lockar mig och jag dreglar var gång jag öppnar sidan.:)) Mums. Går det inte att skicka per post vill ju ha dina Macarons som alla talar så gott om..
    Du har en helt underbar hemsida,
    kommer till sommaren och ska smaka på allt....
    ha en mysig första advent Linda..
    Kram Cia
    Carina Johansson
    dressyrhoppet@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. Jag vill vara med! "Rött är Sött" Tessan "Dixie-Mat Cupcakes"

    ReplyDelete
  68. Sista minuten... men vill gärna vara med och tävla. Följer dig på fb sedan tidigare. Kaksmulan/Gun Hammarstedt

    ReplyDelete
  69. Jag vill hemskt gärna vara med och tävla, jag följer dig på facebook sedan tidigare och älskar din blogg!
    R Eriksson

    ReplyDelete
  70. Jag vill gärna vara med!
    Gillar både din blogg och nu också även på FB :)

    ReplyDelete
  71. Hej jag vill gärna va med! Är med i din facebook grupp sedan tidigare. /Elin (elinnylund@gmail.com)

    ReplyDelete
  72. I LOVE this! So gorgeous & so pure
    you are so inspiring.
    Do u have a twitter!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! :-)