September 19, 2010

Var med och tävla!

Nu är det dags för något nytt här på bloggen, nämligen en tävling! Nu har du chansen att vinna en söt rosa slickepott av märket Rice, en underbar grytlapp och ett antal av mina favoritmuffinsformar (jag skickar med fler än de på bilden). Allt du behöver göra är att kommentera på detta inlägget och säga att du vill vara med, samt gå med i min facebook-grupp (länken finns i menyn till höger) om du har facebook. Glöm inte lämna namn och något sätt jag kan kontakta dig på(email eller länk till blogg/hemsida) om du har turen att vinna! Tävlingen avslutas Torsdag 30:e September kl 23:59. Kort därefter drar jag en vinnare.
Lycka till!


Tävlingen är nu avslutad!


66 comments:

  1. hej jag vill vara med:) och självklart är jag redan med i din grupp! you rule / Emma Bergqvist

    ReplyDelete
  2. Det är ju precis vad jag behöver !
    Klart att jag är med :)

    ( jenny@jpic.se )

    ReplyDelete
  3. Hej! Vill jättegärna vara med :) Har gått med i din grupp och blogg och mail hittar du nedan :)

    ReplyDelete
  4. Naturligtvis vill man vara med ;)

    Trevlig söndag!

    ReplyDelete
  5. Jag vill gärna vara med. Gillat på fb.
    Gun/Kaksmulan

    ReplyDelete
  6. Jag vill vara med :) har gått med på fb också :)

    ReplyDelete
  7. Hej! Vore jätteskoj att vara med. Hoppas verkligen på vinst! :) Har "gillat" dig på FB.
    Tjing/ Sara (sara.drewsen@tele2.se)

    ReplyDelete
  8. Ååh, jag skulle verkligen vilja vara med!

    ReplyDelete
  9. Jag vill vara med! :) Går med i gruppen på facebook nu! /Frida Grubbström

    ReplyDelete
  10. Åh jag vill vara med och tävla! Men jag är ju redan med i fb.gruppen sedan länge!

    ReplyDelete
  11. Självklart vill jag oxå vara med!! Fullkomligt älskar din blogg!!

    Nadia

    ReplyDelete
  12. åh, vad kul! jag vill såklart vara med. =)

    ReplyDelete
  13. Såklart jag vill vara med och tävla om det! Har hört att dom där slickepottarna ska vara jätte bra! Nu hoppas jag på tur! Ha det jätte bra! Kram Daniella - BakeCake

    ReplyDelete
  14. Vil gjerne være med i trekningen. Har også meldt meg inn i Facebook-gruppen din.

    Kari :-)

    ReplyDelete
  15. Jag vill också vara med och tävla, skulle vara perfekt med en bra slickepott!:)

    mail: sara.rundcrantz@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Hej! Vill gärna vara med. Det är en trevlig läsning på din blogg i höstmörkret

    alexia_s87@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Hej! jag vill jätte gärna vara med i din tävling.

    Cajsa
    cajsalsera@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Klart jag vill vara med och tävla när det är så himmla fina saker från rice :D (klart att man är med på facebbok gruppen också)

    ReplyDelete
  19. Klart jag vill vara med och tävla! (Tillhör ju dock de stackarna/lyckliga att inte ha fb...)

    ReplyDelete
  20. Åh, jag vill gärna vara med! "Gillar" dig så klart på FB också.

    Spännande... :)

    /Jessica
    jessica_hermansson@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Hej! Självklart vill jag vara med och tävla. Din blogg läser jag regelbundet,den är super inspirerande. Jag är också med i din FB-grupp.
    //Marie Eliasson
    (marie.eliasson@se.geodiswilson.com)

    ReplyDelete
  22. Hej! Jag vill vara med och tävla och gå med i din fb-grupp!

    /Elin (elinnylund@gmail.com)

    ReplyDelete
  23. Jag vill också vara med och tävla

    ReplyDelete
  24. Jag vill tävla!

    Badbakeday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jag vill såklart också vara med och tävla!

    kristinrobertsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Vill vara med och tävla! :)

    emmaramone@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Redan ett fan på facebook och vill så klart vara med å tävla!

    karin@bagerskan.se

    Kram Karin

    ReplyDelete
  28. Hej! Jag vill garna vara med och tavla :)
    annikasundstrom@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Å, vilken toppentävling! Jag vill självklart vara med. Skulle ju bli perfekt till 2-års kalaset som vankas här snart...

    ReplyDelete
  30. Hittade till din blogg då jag googla efter cupcakes och macarons. Vilken bra blogg du har och inspirerande :D

    Synd att du inte bor i Oslo då hade jag frågat dig om ett samarbete ;)

    Men om man gör enligt recepten så bör man väl inte misslyckas va? Jag är inte så bra på att baka vettu ;)

    ReplyDelete
  31. Hej. En som nyss hittat till din sida vill gärna vara med och tävla.
    Joinar fb-gruppen också.
    zmurfylove@yahoo.se

    ReplyDelete
  32. Jag vill cokså vara med och tävla :) men jag har ingen blogg hihi. men går såklart med i din grupp på facebook. Kram

    ReplyDelete
  33. Åhh jag vill med vara med och tävla
    Hat gått med i din fb-grupp
    Stor kram
    snurplingen@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Jag vill vara med och tävla :)
    har gått med i gruppen med :)


    (smultronboll@hotmail.com)

    ReplyDelete
  35. Men självklart vill man väl vara med :)
    Jag använder sällan facebook så jag har ingen aning om jag har gjort rätt haha :P jag klickade på gilla knappen i alla fall :)
    /Evelina
    eve_wall@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. Jag vill gärna vara med och tävla. Har inte facebook, så därför kan jag inte gå med i din grupp där. Hoppas det går bra ändå =).
    / Helena S
    (hellekk@gmail.com)

    ReplyDelete
  37. Så, har gått med i din fb-grupp :D
    Detta är första gången jag är med i en bloggtävling, så det ska bli spännande! ^^

    (asona_izuki@hotmail.com)

    ReplyDelete
  38. Jeg er gjerne med i konkurransen!!!

    Malin

    ReplyDelete
  39. Jag fick en blog award och blev så illa tvungen att föra vidare, din blogg var given.
    Och när jag ändå skriver här så kan jag ju vara med och tävla!

    ReplyDelete
  40. Jag vill också vara med och tävla.

    http://teatravel-glutenresan.blogspot.com/

    (tette29@hotmail.com)

    ReplyDelete
  41. Jag vill också gärna vara med o tävla. Vilken fin blogg du har!

    ReplyDelete
  42. Vill gärna vara med och tävla, är sedan tidigare med i din facebookgrupp

    ReplyDelete
  43. Jaa jag vill vara med!
    Är numera medlem i gruppen på facebook!

    (anna_gumsan@hotmail.com)

    ReplyDelete
  44. Åh jag är med :)

    (lovis_97@live.se)

    ReplyDelete
  45. Jag vill självklart vara med och tävla!! Är just nu sjukskriven och har ägnat gott om tid till att baka. Nästa grej som ska fixas är minicupcakes till svågerns sons dop :)
    (eva_hansson85@hotmail.com)

    ReplyDelete
  46. Hej!
    Det är klart jag vill vara med!Facebooksdian är jag redan med i :-)

    /Sara

    saramargareta@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Jag vill absolut vara med och tävla! :) Gillar dig även på facebook! :)

    ReplyDelete
  48. Hej!
    Jag vill absolut vara med och tävla! :) Jag är med i gruppen på facebook.

    Taru
    milla_taru@hotmail.com

    ReplyDelete
  49. så roligt med tävling! jag är med :D

    ReplyDelete
  50. Jag vill vara med och tävla :)och jag är självklart med i din facebookgrupp!

    ReplyDelete
  51. hej! Har precis upptäckt din blogg och ska gå med i din facebook-grupp. Är gärna med i tävlingen, tycker om att baka och följa bak-bloggare. Ha det gott!

    ReplyDelete
  52. Jill Axelsson EdhnerSeptember 28, 2010 at 5:20 PM

    Behöver verkligen detta utmärkt fina kit till mitt första cupcake uppdrag... Brorsdotterns dop!!!

    Självfallet har jag gått med på din facebook sida...

    Kram
    Jill Axelsson Edhner...

    ReplyDelete
  53. Jeg er med, vet du!
    ;-)

    ha en fin dag!
    klem Mette

    ReplyDelete
  54. Jag vill vara med!!! Gillar dig redan på fb!!!

    ReplyDelete
  55. Åååh vad jag blir inspirerad av dina fina mästerverk! Nu blir jag sugen på att komma igång och baka igen! Har legat lite på latsidan ett tag, men nu ska de bli andra bullar!

    Tack för en underbar blogg!

    klara_bengtsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Åh, en tävling helt i min smak - och speciellt nu när flytt nalkas och saker behöver införskaffas!

    ReplyDelete
  57. Jag vill vara med :D

    algen_89@hotmail.com

    ReplyDelete
  58. Får massa insperation från din blogg. Klart man vill vara med och tävla.

    ReplyDelete
  59. Ååå jag är gärna med o tävlar om så söta saker :)

    hälsn Lotte

    ReplyDelete
  60. Såklart jag vill var med och tävla. Har tryckt på gilla på din facebooksida:)
    am_cecilia@yahoo.se eller www.cissidilnotsmith.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Jag är jätte gärna med! Har även blivit medlem på din FB sida!

    ReplyDelete
  62. Jag är ett fan på Facebook och vill självklart vara med i tävlingen :)
    Te_quiero@live.se

    ReplyDelete
  63. Jag vill vara med och tävla men har tyvärr inte facebook. Har dock en blogg =) Hoppas det duger :D
    http://suniesyummies.blogspot.com/2010/09/jag-tavlar.html

    ReplyDelete
  64. Jag vill jätte gärna vara med och tävla så jag har gillat dig på facebook :)

    ReplyDelete
  65. Jag vill vara med. Grytlappen skulle bli fin till mitt helt nya kök som jag beställt idag :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! :-)