May 15, 2010

Fabric flower cake!

Nu var det verkligen alldeles för längesen jag uppdaterade bloggen! Jag har haft en hel del att göra, och har även fått några spännande erbjudanden som jag inte tänker berätta om just nu. I väntan på recept, håll till godo med bilder på tårtan jag gjorde i torsdags! Inspirationen till tårtan kommer såklart från Holy Sweet. Tygblommor är perfekta att dekorera med när man inte haft tid att göra dekorationer själv!



Chokladbotten, fylld med hallonmousse och passionsfruktchokladmousse
Share to Facebook Share to Twitter Pin This

15 comments:

  1. Jättefin tårta Linda! :)

    ReplyDelete
  2. Spännande jag är så nyfiken :-).
    Lycka till!

    ReplyDelete
  3. Spännande jag är så nyfiken :-).
    Lycka till!

    ReplyDelete
  4. riktigt vackert tårta ...
    feel like a fairy tale

    ReplyDelete
  5. Fin fin tårta!!! Och tygblommor och även äkta blommor är ett bra tips om man inte har tid att göra dom själv!!:-)

    ReplyDelete
  6. Jätte fin:D



    Jag väntar på ditt bidrag till min CUPCAKE tävling;)
    2 st vinner valfria prylar från CELEBRATIONS till ett värde av 1200kr.

    Passa perfekt nu till Studenten,Barnkalas, Sommarfeter mm!!

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/may/utkast-maj-4-2010.html

    ReplyDelete
  7. Jättevacker Linda! :)
    För fin för att ätas nästan.
    Kram

    ReplyDelete
  8. du kan hitta bakform från IKEA de är mycket fint gulligt jag älska dom mycket

    ReplyDelete
  9. det funkar verkligen fint med icke färska blommor också!

    fantastiskt vackert och kul med dina erbjudanden. spännande :)

    ReplyDelete
  10. Oj , så fin! Ett riktigt konstverk (som vanligt). Ha en jätte skön helg! Kram Daniella - BakeCake

    ReplyDelete
  11. Verkligen fin, nästan som man inte skulle vilja/våga skära i den!

    ReplyDelete
  12. Vilken vacker tårta, den skulle passa perfekt på ett barndop av en liten tjej... Eller som bröllopstårta... Vad spännande med dina erbjudanden, jag är supernyfiken! :-)

    ReplyDelete
  13. åh vilket underbart dessertbord!
    Det ser helt drömskt ut.. de små cupcakesen med turkos frosting blev mina favoriter, sååå söta! Bra jobbat som vanligt Linda och fantastiska foton, du är så duktig!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment!