April 3, 2010

Easter cupcakes!

Idag gjorde jag liten beställning på påskcupcakes och macarons. Det var roligt att göra lite annorlunda dekorationer faktiskt. Hittade även detta underbara tårtfatet häromdagen, är det inte fint? Man kan aldrig ha för många tårtfat anser jag!






In English
Today I had a small order on easter cupcakes and macarons. It was fun to make some other decorations than I'm used to. I found this lovely cake stand the other day, isn't it wonderful? I believe there is no such thing as having to many cake stands!
Share to Facebook Share to Twitter Pin This

11 comments:

  1. Åhh vilka söta cupcakes.. åhh vilka söta fat.. hela bilden lyser SÖTT! :)

    Glad påsk!

    ReplyDelete
  2. Glad Påsk till dig själv också!!
    jag säkna din blog jätte mycket vänta jag alltid när du ska update din blog hehe ;=)
    vilken söt cupcakes & macarons du har!! men jag gillar din tårtfat mer 555....hälig bild också
    kram/sana

    ReplyDelete
  3. ÅH vilket fint fat! FIn bakverk med! Jajjamen, de var macarons jag gjorde här om dagen. :) Du är så världsvan på det så de är klart att du gissade rät. Men, man kanske ska ha en tävling snart på bloggen? Det kanske vore skoj!? :) Glad påsk till dig med och lycka till med alla bakverk! Är otroligt nyfiken på tårtan du har gjort..

    ReplyDelete
  4. Jag tycker att du lyckades få till jättefina blommor på dina också! Och kycklingarna sen... supersöta.

    Kul att du fått tag på så fina askar till macaronsen. Jag beställde en annan variant till andra bakverk från utlandet för över 4 veckor sen. No show =(
    Lurad eller om de kom bort på vägen, trist i vilket fall för jag hittar dem inte i Sverige. grr..

    ReplyDelete
  5. Så fina kakor du har gjort. Tårtfatet var så fint, var har du köpt det någonstans?

    ReplyDelete
  6. sv: Tack! Vad kul :D

    Åh tårtfat kan ingen få för många av, bara för få! Jag ska nog börja tjäna lite pengar så att jag kan köpa mig allt jag vill ha, det vill säga tårtfat, plåtburkar och muffinsformar ;)

    ReplyDelete
  7. sv: Missade din andra kommentar, hehe :P Yes, det är en sån som det står "Tänk på barnen, giv dem kakao" på... Gud vad jag ångrar att jag inte köpte den!

    ReplyDelete
  8. Jättefina blommor, foton, tårtfatet är ljuvligt. Du har verkligen lyckats kanonbra!
    Snyggt!

    ReplyDelete
  9. These small frangipanis are adorable!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment!