January 21, 2010

Orange and chocolate!

Efter ett litet bak- och blogguppehåll tyckte jag det var på tiden att göra cupcakes igen. Det fick bli chokladcupcakes med apelsinchokladfrosting. alltså en av mina favoritkombinationer. Jag känner dock att jag behöver lite inspiration vad gäller nya smaker, det känns som att jag alltid gör samma.
Vilka är dina favoritsmaker?




Cupcakes före dekoration. Klicka för större bild!




In English:
After a break from both baking and blogging, I thought it was about time I made some cupcakes. I made some chocolate cupcakes with orange chocolate frosting, a combination which i love! I do feel like I need some inspiration on new flavours though. Do you have any favourite flavour combinations?

5 comments:

  1. hej!Linda
    I love your cupcake ,
    I love your photos
    you did a god job,,,
    trevlig helg

    ReplyDelete
  2. hmmmm... domhär såg ju väldigt goda ut... kanske ska beställa sånna istället? eller?
    naaah.. macarons först! =)

    ReplyDelete
  3. tack!! linda
    du är också fantastisk.Du måste pröva med denna smak tror på mig du komma blir älska de lilla söta ock lite besk macarons

    ReplyDelete
  4. gott gott gott!! :)

    mina favoritsmaker varierar hela tiden, men jag tror kanske min all time favorite är vaniljcupcakes med päronkompott och xanté päronlikörfrosting!! det är bara såå smarrigt! :)

    ReplyDelete
  5. Jeg er veldig glad i kombinasjonen sjokolade og appelsin :) så jeg skulle gjerne hatt oppskriften/recepten på akkurat denne!
    Tusen takk for en fantastisk inspirerende kakeblogg :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment! :-)