December 23, 2009

Mozartkulor!

Nu är det sista julinlägget för i år.. tyvärr säger jag då jag verkligen älskar julen. Mozartkulor gjorde jag häromdagen, något som jag verkligen tycker är gott. Jag älskar ju å andra sidan allt med nougat och choklad. Jag vill önska alla en god jul om jag inte hinner skriva imorgon!





In English:

This is my last christmas blog entry this year.. unfortunately for me since I love christmas! I made mozart balls the other day. I really love them, but I on the other hand love everything that contains nougat and chocolate. I want to wish everyone a merry christmas if I don't find the time to write tomorrow!
Share to Facebook Share to Twitter Pin This

3 comments:

  1. Ett riktigt Gott Nytt Tårt-År önskar jag dig, kram Karin

    ReplyDelete
  2. Tack för ditt fototips, det uppskattar jag.

    Vilken trevlig blogg du har.

    ReplyDelete
  3. Great informative site. I'm really impressed after reading this blog post. I really appreciate the time and effort you spend to http://www.ukessaywritingservice.com share this with us! I do hope to read more updates from you:)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving a comment!